Minnen!

Hittade 2 st gamla sso bloggar som jag hade med andra, Ena var med Elisabeth Riverstar ( nu heter hon Sofia Friendlake) och andra Therese Sunknight.. 2 underbara tjejer som jag saknar!

och jag kan ju säga såhär, JAG HADE INGEN SMAK för hur jag skulle klä mig.. inte alls, som jag och Emlan satt och skrattade för de haha!

jag var bra vän med Ellie Greennight som fortfarande spelar.. hehe 8D



Och denna blev jag lite chockad över.. för där *peka* Är ju Alicia Friendwater, henne visste jag inte att jag umgåtts med på Amanda Lightbell men tydligen :3


och lilla Lovehope 8D

nej det var minnen de, vi alla har varit "newbies" även om jag kanske hade sämst klädsmak.. jaha ni vill se ett exempel och kunna skratta? okejdå för denna gången!

Blått träns, rödsvart sadel, svart filt röda benlindor, mörka jeans, vita handskar vit skjorta och brun hatt (Y)

Sen kom ju min lilla Snow när SSO fyllde 1 år, TACK ni fick mig och se bättre ut sso!
Var det bara jag som var så otroligt fattig och ful i början? :)

Postat av: Grodan

Haha, det där var du inte ensam om!! Jag själv red runt i månader med vida svarta uppdragsbyxor, den "bruna" jackan från FG, newbie handskarna, uppdragsstövlarna från Tan, och en "grön" svart hjälm från SGB. haha xD
Jag köpte allt som var snabbt, varje lördag slösade jag bort min veckopeng för något!! Det var först Silver Ponies jag började förstå att såhär kan jag inte se ut.... 'skäms'

2013-04-24 @ 14:47:45
Din bloggadress: http://jorvikshastar.bloggo.nu
Postat av: Lisa Winterstorm

Du var inte ensam om att vara det.. xD Men kan vara ganska fattig just nu oxå x)

2013-04-24 @ 15:03:26
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se
Postat av: patricia snowwater

Jag fyller år när SSO fyller år.

2013-04-29 @ 20:48:18
Postat av: Ellie Greennight

Fick tråkigt och fick för mig att titta i ditt arkiv, haha fina bilder på oss!;)

2014-05-10 @ 21:13:04
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0