Presentation av Spirit

Hejsan, idag var jag och hämtade min nya häst somsagt och jag tänkte berätta lite om honom.

Springsoul även kallad Spirit är en hingst på 5 år av rasen Morgan, han är grundutbildad men det finns mycket kvar att göra innan man kan tävla honom.
Spirit är VÄLDIGT snabb och stark i benen, väldigt modig och är helt underbar, han kommer mest att utbildas och tävlas i Terräng men han kommer även tränas i Hoppning.

Lite om hans bakgrund:
När Spirit var liten så bodde han och hans mamma i Figrove och ägdes av Felicity, men redan efter 1 år såldes hans mamma och han blev väldigt ensam och blyg av sig, dom dagarna så fanns alltid Felicity där och dom fick ett speciellt band till varandra, men dock så har felicity sen ett år tillbaka inte kunnat rida pga en ryggskada och därför så frågade hon mig om jag kunde köpa honom, då skulle dom fortfarande finnas nära varandra och det var klart jag sa ja!

När han först kom till gården så lät jag honom träffa lite folk och kolla runt innan han fick träffa mina hästar! :D


Postat av: Nathalie Mcstar

OMG Gjorde min dag xDD Esset står i Spirit.
HAHA Jävlit söt häst också :D

2013-04-12 @ 09:47:59
Din bloggadress: http://nathaliemcstar.blogg.se
Postat av: karla kittengirl

vart har du köpt dina ridbyxor

Svar: Gyllene åsarnas dal!
Amanda ~

2013-04-13 @ 10:13:04
Postat av: Sophie

En jättefin häst!
Min heter också Springsoul, men brukar kalla han för Souli, fast min är chokladbrun. :D

Brukar du träna han i dressyr?

2013-06-18 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0