Amanda goes brunett

Nu under en tid så har jag varit blond, det har känts så somrigt och skönt, fram tills idag. Jag skulle följa med Anna till frisören då hon skulle klippa sig, när jag såg resultatet så blev jag så himla sugen men jag gjorde en sak till.. jag färgade håret ^w^

Jag är inte riktigt säker på att det är "Amanda" hår, vad tycker ni? ska jag behålla ?

 

Postat av: Kiara R

Det är ju kul med en förändring! Jag tycker du ser jätte fin ut i det där håret! :)

2013-08-02 @ 15:15:06
Postat av: Lucy Westlake

Behåååålll :D

2013-08-02 @ 16:08:21
Din bloggadress: http://westlake.blogg.se
Postat av: Cristina Silverbell

Det blev ursnyggt *-* hihi har själv den frisyren (dock i en annan färg) och även om det kostade skjortan är det min absoluta favorit frissa genom tiderna! love it!

2013-08-02 @ 16:13:24
Din bloggadress: http://starstableteam.blogg.se
Postat av: Nichole Lightwater

Behåll!!!! *__*

2013-08-02 @ 16:33:56
Din bloggadress: http://starstablelove.blogg.se
Postat av: Sylvie Yellowstone

Den frissan är himla snygg, jag har den själv! :D

2013-08-02 @ 17:10:04
Din bloggadress: http://sylvieyellowstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0