Bergsklättring i Firgrove

Felix har fått stå mycket i sin box och ute i sin hage, han har ridits ibland och vi har tränat lite western för Josh men inte mer än så. Idag fick han och några från WR följa med för att bergsklättra i Firgrove, det är väldigt bra träning för hästen och för att bygga muskler. Vi klättrade i ungefär 30 min och sedan så begav vi oss neråt för att låta hästarna vila. Det blev ett hårt och intensivt pass för dom. 
   Visst har han en fin stil? 

Ikväll
ska Collin bli tränad av Felicity och Nora ska bli tränad av Reed kessler så det blir en lugn dag för mig :)

Postat av: Sofie V.

hej. skulle du vilja fixa min blogg? har också starstable. Får inte i ordning på min och du har ju en superfin blogg. :)

2013-08-18 @ 20:13:44
Postat av: Josefine Anerland

Fin häst! :)

2013-08-18 @ 20:16:47
Din bloggadress: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0