Mitt avtal att inte köpa SC

Jag börjar se det på ett annat sätt att inte köpa SC.. jag läste DETTA inlägget som Tuva goldvalley har skrivit. Tänk om alla skulle sluta handla SC och SR på sso? vad skulle hända? jo det går under. Jag vill absolut inte att det ska hända SSO ;__;

Så jag tänker FAKTISKT ta att ändra i mitt avtal, inte för att jag vill ha SC utan för att jag vill vara en del av dom som stöttar spelet och se till så det inte skulle hamna i konkurs för att dom inte har råd. 

Jag kommer INTE att köpa massor varje månad, men lite ibland skadar väl inte. 

men jag ska ALDRIG köpa SC bara för att jag vill ha det, utan bara om JAG har pengar till det :)

Postat av: Exenzia

Jag visste att du skulle ge efter♥♥♥

2013-08-18 @ 11:30:56
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Tuva Goldvalley

Men, Mandis! Nu blev jag ju lite rörd :c Trodde jag bara skulle få hat för mitt inlägg ju :O

2013-08-18 @ 11:51:25
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Sofia Goldwood

Ja, så det är nästan bra att alla köper allt på sso!<3
För annars skulle dom lägga ner spelat och jag och alla förlorar sina vänner som dom kanske kännt hela sitt sso liv! <3

2013-08-19 @ 07:59:19
Din bloggadress: http://www.sofiagoldwoodstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0