Nu är jag trött på detta.

Vilket liv har man om man sitter och kommenterar som någon annnan och speciellt är elak?
Nu har du fn gått för långt Rita. Ja jag vet vem du är på sso eftersom att du kommenterat på min blogg i ditt namn också. :)
Alla har olika IP adresser som syns när ni kommenterar, jag hade lätt kunnat sitta här och ge ut den efter vad du gjort men nej, så dum är jag inte. Men jag kunde med hjälp av den hitta vem du är på sso och hade kunnat spåra dig IRL om jag så ville, men en sån hemsk och läskig person är jag inte. Men hur tänker du? vad vinner du på att låtsas? INGENTING. Du ser det lilla krysset bredvid din IP ? den gör så att du är blockad från att kommentera på min blogg nu. Ska se till så du blir de på dom andra bloggarna också så att du inte kan fortsätta med detta dumma betéende.patetisk.

Jag hoppas det känns bra för dig, nu är ju det roliga över! :)

EDIT: Riktiga Nico är den översta! ;)

Det finns även en till IP adress som gjort detta, känns som att det skulle kunna vara samma person men att hon har skilda föräldrar eller denna gången skrev från datorn eller mobilen, det alternativet hon inte gjorde idag alltså. Vad vinner dom/hon på det?
Jag tog bort hens första kommentar så fick ta en när hon skrev tillbaka till riktiga Nico :)

Postat av: Esmeralda Silverforce

Konstigt att folk verkar tycka det är roligt att hacka på andra...

2013-08-06 @ 13:22:16
Din bloggadress: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Sylvie Yellowstone

Uhu, idioter. Det är så grnomskådligt dessutom, inte minsta trovärdighet eller finess û__ú

2013-08-06 @ 13:24:57
Din bloggadress: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Tuva Skyfall

Människor verkar vara helt från vettet i de flesta fall.. Det har vi alltid varit.
Jag undrar om hon/han får ut något bra av det här än bara arga ord och kanske en sorgsen min ;)

2013-08-06 @ 14:00:19
Din bloggadress: http://starstablefaces.blogg.se
Postat av: Tuva Skyfall

uj, skrev bra xd Det menade jag inte haha

2013-08-06 @ 14:01:04
Din bloggadress: http://starstablefaces.blogg.se
Postat av: Denise

Amanda! Lyssna inte på henne! Du är en jättebra bloggare, läser din blogg varje dag! En gång såg jag dig på starstable men vågade inte gå fram o säga något :/ hoppas jag få träffa dig någon gång! Kram <3

2013-08-06 @ 14:10:15
Din bloggadress: http://www.denisewestbear.bloggplatsen.se
Postat av: Nadine Moondawn

Gud vad dumt att säga så vad tänker hon med. Gissar med ingenting. Gud vad dumt. Hon borde tänka säg för innan hon skriver sånt.

2013-08-06 @ 15:15:15
Din bloggadress: http://Moondawn.blogg.se
Postat av: Abril Riverwright/Ab

Jag kan tänka mig hur kul HON tycker det är. Eller så mår hon dåligt och vill få ut det på någon annan. Det är absolut inte okej att skriva sådär men troligen har någonting hänt med henne som på nåt sett får henne att skriva så :/ Hon kan störa sig på många bloggar och hacka på dem bara för att hon inte kan hålla det för sig själv

2013-08-06 @ 17:00:08
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Abril Riverwright/Ab

...vilket är idiotiskt

2013-08-06 @ 17:35:54
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Mejis c:

Sjukt dålig stil, Manda hon e bara avundsjuk!

2013-08-07 @ 01:28:33
Postat av: Matilda Greenstone

Att folk inte bara kan bete sig, det är helt sjukt.
Att låtsas vara någon annan sådär, "ta" dens identitet, är det ens lagligt?

Att försöka förstöra en vänskap sådär är så lågt. Tack för IP adresser måste man ju säga :3

2013-08-07 @ 11:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0