Snygg himmel!

Man ångrar nästan lite att man gjorde uppdragen som kom igår, himeln var ju så himla mysig att rida runt under och sedan fick man väldigt fina bilder. Detta försvann ju efter att man gjort de roliga uppdragen och det var lite tråkigt. Snow var självklart hästan som fick följa med mig och göra dessa huvuduppdrag och vi tog o fotade lite innan
Hoppas det kommer typ ett ställe där himeln ser ut såhär så man kan få lika fina bilder igen i framtiden, Amanda likes it ;)

Postat av: Tilda flowerforest

Det ser ju tyyp ut så i fågelskrämmeåsen

2013-08-29 @ 19:16:24
Postat av: Esmeralda Silverforce

Ja visst var dimman fantastisk? Älskar båda bilderna dessutom, särskilt den övre är supersnygg ^^

Svar: verkligen, det var underbart fint♥ Tack så hemskt mycket! :D
Amanda ~

2013-08-29 @ 19:34:13
Din bloggadress: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Stacy Dawnbridge

Åhh vafina!! Du är min sso förbild Manda! :D
Kolla gärna in på min sso blogg där jag har tävlingar! >:D

2013-08-30 @ 07:12:27
Din bloggadress: http://ssoevent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0