Water Roses

Tänkte ta att publicera detta inlägg igen här på bloggen, skulle vara kul att få in lite mer nya ansikten till klubben♥

EDIT: WR har fått en egen blogg även om det inte skulle bli så, detta pågrund av att jag inte kan hålla mig ifrån att koda ibland och nu kan jag inte stå emot. 

Klubb bloggen -> http://waterroses.blogg.se/

 
 
Nu så har jag faktiskt bestämt mig för att öppna upp WR för alla för att ha chansen att träffa nya härliga människor som vill samma sak som mig. Men det kommer inte att vara min klubb det kommer vara ALLAS klubb. Jag kommer släppa in ungefär 2 personer om dagen som mest för att det inte ska komma nya hela tiden så att man ska hinna lära känna varandra. Klubben kommer även att börja ha aktiviteter. Eftersom att jag vill att WR ska vara en klubb där alla ska vara en familj och att alla ska hålla igång klubben så är det medlemmarna som kommer att hålla de flesta aktiviteterna, självklart håller och också men det är mycket upp till medlemmarna hur "aktiv" WR ska vara. För att få hålla en aktivitet så planerar man noga vad man ska göra och hur det ska gå till, sedan skickar man all information till mig och så skriver jag upp det här på bloggen. Nödvändigaste informationen är  var, samling, tid, dag och vad det är för event! :)

Jag kommer inte tillåta folk som vill gå med bara för att dom ser mig som "känd" att komma in i klubben, varför inte? för att jag vill kunna slappna av och inte ha folk efter mig 24/7 ÄVEN om jag älskar mina bloggläsare. det blir för jobbigt. och det märks ganska snabbt om du går med pga. den andledningen.

Min tanke är att ha en liten mysig klubb dit alla är välkomna och kan ha roligt tillsammans, och att man ska känna sig trygg med alla. 

Om jag märker att detta inte funkar i längden kommer ALLA kickas förutom dom som är med just nu, alltså alla förutom mina närmsta vänner :)

Om du har letat efter en klubb som detta så kan du alltid skicka iväg post till mig eller något. ;)
 

Postat av: Celine Nightlee

Hej känner mig interresserad av att gå med i Water roses skulle du kunna kontakta mig på sso om lite mer fakta och om jag får gå med osv :)

2013-08-01 @ 21:44:00
Postat av: Abril Riverwright/Ab

nästan ALLA kommer att vilja bli medlemmar bara för att det är en känd klubb, snälla... Om du inte vill ha folk efter dig, varför blev du då känd?

Svar: Nope, den är varken känd och alla vill inte gå med. WR är för många inte en sådan klubb som dom söker. Så är det :) Jag har lagt upp denna text innan och ett fåtal ville gå med och det är verkligen väldigt härliga medlemmar! Jag har inget emot att vara "känd" som du kallar det után vill bara inte vara i samma klubb som mina "fans" eller vissa går bra, men inte tjatiga som vissa kan bli tyvärr. Att hela tiden bli spammad i klubb av folk som vill de o de och så o så det är inte så lätt, man blir snabbt trött på det och därför vill jag undvika det. Även om jag älskar dom som läser min blogg.
Amanda ~

2013-08-01 @ 21:48:41
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Abril Riverwright/Ab

Snälla ta inte illa upp vill inte va dum alls! Men jag säger det bara för att jag tycker det xD

2013-08-01 @ 21:50:32
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Lina Easthill

Jag har intressen om att gå men kan du mejla mej elr så mejlar jag dej på SSO c8

2013-08-02 @ 01:38:43
Postat av: Sabina Southpaw

Din brev låda är full :)) skulle sicka ett brev till dig att jag ville träffa dig och jätte gärna gå med i WR :))

2013-10-27 @ 15:01:59
Postat av: Anonym

Vill gå med ju:-)

2013-12-17 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0