Dagens outfit

Nej självklart stämmer inte det att detta är dagens outfit, det är faktiskt sakerna jag fick av tomten idag när jag gav honom mina 4 önskningar, det är faktiskt den bästa dagen idag då jag alltid fått något jag hatat tidigare men allt idag var helt okej och jag ÄLSKAR jackan totalt! :D

Vad fick ni av tomten idag? ;)

Postat av: Tuva Westlord

Fick samma jacka, sen fick jag bara dubletter av sånt jag fått tidigare :c Men men :D

2013-12-04 @ 18:38:44
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Zoey Bluenose ♥

Jag fick lila fula boots som jag nu fått 3 gånger, jag fick en lilarosa mössa vällldigt fin, grön lila vantar, lite lika mina turkoslila men fina och en röd vit sadel välldigy.fin!

2013-12-04 @ 18:55:00
Postat av: Madison Skystar

Fick ett par guldiga fula boots, en blå jacka och ett polkaträns som jag ÄLSKAR! Tror att det bara var det men säkert nåt mer ;D

2013-12-04 @ 19:23:10
Postat av: Anastasia Dawntree

Jag fick 3 sadlar varav 2 var likadana och så fick jag 1 träns som jag redan fått en gång D:

2013-12-04 @ 19:33:21
Din bloggadress: http://tovamjarling.se
Postat av: Nichole Starrock

fick 2jackor jag redan fått en gång samt 2 träns som jag också redan fått en gång! ;_;

2013-12-04 @ 19:48:43
Postat av: Exenzia

Ett träns, en sadel, ett par boots till (suck...) och 5 äppel ;)

2013-12-04 @ 20:56:42
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Maggie Westbridge

Fick en röd-vit dressyrsadel, en blå mössa, en lila jacka och min efterlängtade mistel-dekoration! Inte en enda dublett ^^

2013-12-04 @ 22:00:40
Din bloggadress: http://Jorvikmyggan.blogg.se
Postat av: Anonym

Vrf vill inte du vara med i videosarna längre..:( Det är inte lika kul utan dig!!
Kims om du undrade vilka ja menade...

2013-12-04 @ 23:00:56
Postat av: Elin Moonwood

Jag fick jackan och byxorna som du fick, sen fick jag en grön manrosett och ett par vantar :)

2013-12-05 @ 00:07:09
Postat av: Zoe Yellowtree

samma jacka som du fasst blå
stjärnsadel
60 js
mörkblå manrosett
vit mössa med turkost hjärta
rödgröna boots

2013-12-05 @ 10:26:41
Din bloggadress: http://jorviknews.blogg.se
Postat av: Bella

Jag har fått ett par gröna boots och en gul mössa, samt sadel, schabrak och vantar :)

2013-12-05 @ 12:29:36
Din bloggadress: http://braverock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0