Find the words med WR

Har hållt i en aktivitet för de bästa sedan klockan 16:45, ungefär 50 minuter höll den på och vi körde "Find the words" som var något helt nytt för mig att hålla, men det var superkul! Det var skapat med idén från "Så ska det låta" när dom får olika bokstäver som ska bilda en låttitel. När dom fått fram titeln så skulle dom Tuta och ge mig deras svar. 

Dom skötte sig bra och alla tyckte det var superkul och jag har nog aldrig känt deras nervositet så tydligt. Man visste ju aldrig när den första skulle skriva TUT och ge rätta svaret, dom kände nog sig väldigt stressade! ;)

Vinnarna blev Bella Eastfield och Alicia Starnight som samlade på sig hela 7 poäng av 18 möjliga! Grattis till er :)

Postat av: Esmeralda Eastdotter

Var också med på event i min klubb :D

2013-12-17 @ 20:32:55
Postat av: Ida Silverrock

åhh, vad fina ni är <3 <3

2013-12-18 @ 06:41:06
Din bloggadress: http://horseheart.bloggo.nu
Postat av: Bella Highgarden

Manda, ni som är klubbägare t.ex du, Jenny Snowhill och Samantha Skywater.
Bråkar ni någonsin om vilken av era klubbar som är den bästa?

Svar: haha nej, finns ingen andledning till de. Ingen klubb är bäst eller sämst utan de är olika från person till person vad dom tycker! :)
Amanda ~

2013-12-18 @ 18:46:16
Din bloggadress: http://highgarden.bloggo.nu/
Postat av: Sophie Beedawn

hejsan! Jag skull vilja gå med i klubben! :)

2013-12-18 @ 19:22:29
Din bloggadress: http://sophiebeedawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0