Flera färger på arabiska fullbloden

De arabiska fullbloden som kom för lite mer än 2 veckor sedan har satt spår i mångas hjärtan, jag tror att de är en av de mest omtyckta raserna som finns på SSO. Deras steg gör sig fin i alla gångarter och fulgaloppen har bytt namn till fingaloppen när det är en arab man sitter på. 

Tyvärr så kom det bara 3 stycken araber i uppdateringen fast alla med riktigt fina färger, de flesta hade svårt för att bestämma sig för en och jag var en av de som köpte flera. Men jag tror att det kommer komma många fler färger eftersom att rasen är såpass populär, lite variation behövs ju alltid och det är lätt samma hästar som syns överallt när det bara finns 3 färger att välja på. Så jag tror de jobbar för att få till de kommande färgerna lika perfekt och att de sedan kommer överraska oss med flera fina araber i framtiden.

Jag hoppas på en helt kritvit då den vita som finns nu inte riktigt är tillräckligt "vit" i man o svans för mig. Vilka färger hoppas ni på?

Vackra Santos i sin nya outfit, puddingen! :D

Postat av: Exenzia

Fux! :D

2013-12-27 @ 19:41:09
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Isabella Waterstar

Mörkare fux, hoppas jag på. Sådär mörk chokladbrun, hade köpt den på direkten! :)

2013-12-27 @ 19:46:06
Din bloggadress: http://waterstar.blogg.se
Postat av: Charlotte Snowborn

En fux i samma nyans som andalusiern och helst med bläs och fyra halvstrumpor (som den svarta oldenburgaren.), det är min drömhäst.

2013-12-27 @ 20:24:33
Postat av: Gloria Slowwater

Grön och blå, helt klart

2013-12-27 @ 20:25:18
Postat av: Hilda Highberg

fux men endå typ brun aktigt på ett ungefär :D

2013-12-27 @ 22:18:57
Postat av: Blånäsa

Det var 1 vecka o lite mer 8D

2013-12-28 @ 09:17:41
Postat av: wilma weststone

FLUGSKIMMEL!!!

2013-12-28 @ 11:34:46
Din bloggadress: http://jorvikhorses.bloggplatsen.se
Postat av: Rose Skyfield

flugskimmel, rödfux, rödskäck (<3), Svettfux (!!!), Ljusfux med en lykta <33, Mörkfux med höga strumpor <3, linfux!
Haha jag gillar fuxar ;)

2013-12-28 @ 16:37:31
Din bloggadress: http://skyfield.blogg.se
Postat av: Lily Winterstar

hoppas på en appelkastad skimmel eller en skäck (om skäck är tillåtet för araber)

2013-12-28 @ 16:44:36
Postat av: Sabina Southpaw

Hoppas nog på en fux med svart man o 4 strumpor, en sånn 'snopp' som de så fint heter. JA eller liten bläs xD Men e sånn, jag hade .. blää, jag venneh men blivit väldigt glad

2013-12-29 @ 15:52:33
Din bloggadress: http://southpaw.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0