Nu är det snart år 2014

Idag kom det fyrverkerier till star stable och det är verkligen superkul. Det kom även nyårsklänningar och nya raketer som inte funnits förut vilket var hela underbart!

Direkt när jag såg uppdateringen blev jag lite besviken för att det är superjobbigt med allt blinkande, men när jag loggade in så kändes det superbra, jag såg inget blinkade så jag antar att det plockats bort och de nya raketerna var ju helt underbara. Köpte alla Klänningar eftersom de bara finns en chans att köpa dom om man inte vill vänta ett år till, trots att vissa inte var min smak. Det känns som att det är ett bra sätt att fira in 2014!

Jag har nog inga riktiga löften inför 2014 men jag kommer sätta upp lite mål inför det kommande året.

Mina mål:
• Sätt skolan och jobb först men försök hålla igång bloggen intressant och aktiv
• Få fler besökare att hitta hit och nå högre statistik
• Håll bloggen fräsch och uppdaterad med nya saker

Det är typ det, jag vill ha en snygg och fräsch blogg så man inte tröttnar. det är lätt att snabbt tröttna på en design och därför vill jag lätt variera lite och lägga till nya unika saker. Jag vill ju även att statistiken ska öka och gå uppåt och att den ska stanna så. Har ni några mål? :D

Postat av: Anna Waterdawn

Ta tag i skolan IRL och få bra betyg. Öka min statistik och hålla bloggen levande och läsvärd! :D Det är nog det viktigaste, men jag har ju såklart en massa annat jag inte orkar rabbla upp!

2013-12-26 @ 19:48:00
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Alva Moonfall/Crazyfall

Har väl inga speciella löften, men några mål jag har inom internet är att lära mig att verkligen förstå HTML, försöka göra en helt egen bloggdesign och öka antalet unika läsare samt utveckla mina Fan Fictions och hålla dem och bloggen intressant x) och orka med dagliga och levling, det känns dock.. Omöjligt ._.

2013-12-26 @ 20:25:25
Din bloggadress: http://emoon.blogg.se
Postat av: Liv Ponyborn

Finns den raketen på SSO??🎆

2013-12-26 @ 20:36:02
Postat av: Amanda Catlord

Yup, har många mål jag vill nå med min blogg!

2013-12-26 @ 20:37:15
Din bloggadress: http://Jorvikamandasso.blogspot.se
Postat av: Isabella Waterstar

Finns så många mål, men några av de är väll..
Skolan, ja, först och främst skolan.
Sen bloggen, är så trött på den.
Den är så.., så enformig. Så den ska ändras.
Sen öka statisktiken, absolut. Omöjligt.
Och försöka förstå hur man skriver bättre inlägg..
Min inlägg suger, HAHAHA ;_;
Ja, de var lite de. Finns mycket mer, som jag inte kommer på nu.

2013-12-27 @ 00:16:00
Din bloggadress: http://waterstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0