Överraskad till 100%

Klockan 20:30 höll jag en aktivitet för min klubb, det var riktigt härligt och roligt och jag visste inte vad som väntade. Efter aktivitetern berättade dom att dom ville bergsklättra i firgrove så bestämde dom att alla skulla rida dit och mötas vid "pannkakshuset i FG" då anna så gärna ville kolla på Lassie hennes gamla häst först. Jag tyckte det var lite konstigt att dom inte fick följa med och kolla men jag anade ingenting.

När Anna "kollat klart" och gjort allt sitt fuffens för att distrahera mig så red vi bort till alla de andra och jag bombas av "GRATTIS" och sång och alla möjliga fina ord, dom hade planerat en överrasknings fest för mig :')

Jag satt helt berörd och chockad bakom skärmen och säkert såg jag ut som en tomat med, detta är nog det finaste jag varit med om på Star Stable för att vara helt ärlig, sjukt hur dom verkligen lagt tid och planerat utan att jag lyckats komma på dom. Även Annas fula knep borde ha avslöjat dom  "varför har den hästen gråa ögon men inte dom andra" ja, hon tappade mig nästan så något fick hon komma med ;)

Vi skulle även leka lite "Apelsin" som Britney(?) döpt den till, andra skulle kalla den Gissa låten men, vi är vi :D
Efter det så sa Claudia att Emlan hade ett tal, och jag blev väldigt berörd. Fotade hela så ni får det här:

Tack så mycket WR och Emelie Silverhaven - Jag älskar er otroligt och det var absolut det finaste jag någonsin vart med om här med SSO. Älskar er alla ENORMT ♥

Fick även en present från hela WR..
Tack så hemskt mycket! Och Myra du är begåvad *-*

Postat av: Britney Moonwood

Grattis igen! Vi kör päronet nästa år ;)

2013-12-15 @ 14:32:31
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kul att du tyckte om det :D

2013-12-15 @ 14:35:01
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Claudia Kladdkaka Winternight

Jag HATAR att mitt namn försvinner sådär :(

2013-12-15 @ 14:35:28
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Camila Bluebear

Åhh ville också vara med <3 Synd att det blev lite sent.. haha :c

2013-12-15 @ 14:40:17
Din bloggadress: http://bluebear.bloggo.nu
Postat av: Carina Flowerlake

NÄE!!!? Säg INTE att någon ritat bilden???????????????

Svar: jo, myra riverfall har!
Amanda ~

2013-12-15 @ 16:29:03
Din bloggadress: http://therider.bloggo.nu
Postat av: Alexandra mcbard

Ville och skulle ha varit med men jag var på färja så jag kunde inte :(

2013-12-15 @ 16:45:43
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Supersnyggt målat! ♥.♥

2013-12-15 @ 17:06:49
Postat av: bella eastfield

ååh manda♥
hade hoppats på att jag skulle kunnat delta, men man är ju alltid borta när det roliga händer :c
Hoppas du hade det bra iaf! :D

2013-12-15 @ 17:31:39
Din bloggadress: http://jorviklife.blogg.se
Postat av: Siri

Visst är hon sjukt duktig :D

2013-12-15 @ 18:00:15
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Ni verkar ha så himla kul i er klubb. Jag skulle också vilja vara med i en klubb som gör saker tillsammans. Förut var jag med i min kompis klubb men hon kunde aldrig komma på några aktiviteter och de flesta som var med i klubben var aldrig inne, så hon upplöste den. Så nu är jag klubblös.

2014-01-07 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0