Sneak Peak - Araber

Alla hade redan förstått på den förra bilden att det är araber som kommer och nu har SSO bekräftat detta och lagt upp ännu en bild på Facebook.
Denna gången får man se en vit arab och dess unika ansikte. Man kan även se att svansen är uppåt vilket är väldigt speciellt för Araber.Ögonen är stora och vackra och den är väldigt unik om man jämnför med de andra hästarna. Så imorgon har vi något att se fram emot! :D

Postat av: Myra Riverfall

ÅHERREGUD JAJAJA!!! <333

2013-12-17 @ 13:54:57
Postat av: Anna Rainforce

Men det kommer igen onsdags-uppdatering utan den kommer på torsdag...

Svar: Jo det kommer på onsdag, kollar du nyheterna så är det den 25 och den 1 som dom inte har på onsdagarna :)
Amanda ~

2013-12-17 @ 14:06:28
Din bloggadress: http://starstablegalaxy.blogg.se
Postat av: Anna Rainforce

Haha, ledsen hade fel! Det gäller nästa och näst-nästa vecka! ;)

2013-12-17 @ 14:21:19
Din bloggadress: http://starstablegalaxy.blogg.se
Postat av: Amanda Silverfield ❤

Då får vi hoppas att Hästön kmr så snart som möjligt :3 Jag har plats för 2 hästar till men jag har en lista över hästarna jag vill ha också xD c8

2013-12-17 @ 14:53:38
Din bloggadress: http://AmandaSilverfield.bloggo.nu
Postat av: Ebba Flowerstorm

Gu vad söt det är!♥♥♥

2013-12-17 @ 17:07:18
Postat av: Liv Silverstar

ÅH gud vad fin!

2013-12-17 @ 17:27:56
Postat av: Emma Lightfall

Men titta själva stallet, taket vid boxen och hur hög "väggen" är! Så vill jag osså ha det.. :c

2013-12-17 @ 18:00:39
Din bloggadress: http://starstableplayerz.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Manda Araberna kommer på julafton inte i morron ;)

Svar: "Here's a little sneak peek of something that is coming to Jorvik just before Christmas... Can you guess what it is?!" Precis före julafton ;)
Amanda ~

2013-12-17 @ 18:11:29
Postat av: Zoe Yellowtree

Justdet de kommer i morron för att uppdateringen efter jul blir på Torsdag?

2013-12-17 @ 18:12:22
Postat av: Hilda Highberg

Min favo ras !! ska köpa den direkt ;)

2013-12-17 @ 18:58:38
Postat av: Ashley

kommer man måsta köpa den eller ??

2013-12-17 @ 19:58:40
Din bloggadress: http://ashleymcdotter.blogg.se
Postat av: Gabriella Winterknight

Den ser lite galen ut, men jag kommer köpa den ändå xP

2013-12-17 @ 23:56:48
Din bloggadress: http://winterknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0