Tröttna på SSO?

Jag har det senaste hört flera och flera berätta att dom tröttnat på SSO, jag tycker även många bloggar blir mer oaktiva för var dag som går och det känns som alla "gamla" försvinner. 

Varför tröttnar alla just nu? jag tror mycket beror på alla rykten och allt som behöver göras varje dag, även att det är så mycket hit och dit mellan folk. Det är inte samma stämning som det var förr i tiden utan det är mycket fler spelare vilket gör att det lätt uppstår bråk eller skitsnack. 

Jag tycker väldigt synd om dom som lessnar på spelet, men jag förstår dom. Jag börjar också tröttna men jag vill inte - istället skiter jag i alla måsten (trots att man hamnar efter) och gör det jag tycker är kul. Levlar gör jag om jag har tid, dagliga orkar jag inte ens tänka på längre. Jag vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägget, jag ville mer eller mindre bara skriva av mig och på sätt och vis klaga lite på alla rykten och öppna upp ögonen att folk faktiskt SLUTAR eller VILL SLUTA pågrund av detta. Jag tycker spelet ska anställa 2 äldre och aktiva spelare som moderatorer och håller koll i chatten oså, sedan att dom ska variera dagliga eller inte ha så många.. jag vet inte ._.

Aja ni som läste, good job att ni orkade ;)

Postat av: Saga Bluevalley



Tycker att du har rätt.
15,16 st. av mina vänner, säger: Nu slutar jag på Starstable, samma skit varenda dag ju.

Jag kan tycka att det är jobbigt ibland med dagliga, tävlingar osv.

Och Starstable ligger ( nästan ) i första hand nu :/
Så läxorna blir inlämnade sena, osv.

Men, jag tänker inte sluta på Starstable för det!
So, yesssss x)
Ville nog inte säga något mer, så ja,

Tack för mig :) // Saga Bluevalley

2013-12-02 @ 13:54:51
Postat av: Alessandra Kinglord

tycker att det är synd men jag tänker inte sluta jag gör det som känns rätt för just i dag och som sagt jag har bara spelat ett 1/2 år och jag ser stor skilnad på hur folk använder chatten. men jag tänker då inte sluta spela eller sluta blogga

2013-12-02 @ 14:13:51
Din bloggadress: http://jorviknew.blogg.se
Postat av: Sofia Goldwood

Ett tips gör inte dagliga då! :P Jag göör inte det! ^^

2013-12-02 @ 14:58:42
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Jag brukar rida runt i samma outfit som på bilden! :D

2013-12-02 @ 14:59:42
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan SunstarS

Vem orkar levla? Vem orkar göra dagliga? Antagligen de som är nya på sso. Men de gamla då? Ja de tröttnar och funderar på att sluta blogga om sso.

Såå...

2013-12-02 @ 15:12:20
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Anonym

HHH så klart att alla håller med manda!! för att alla "värkar" på stå att dom känner samma sak! Jag tycker att man ska våga säga vad man tycker så länge det inte sårar någon!!! Jag tycker att amandas blogg är jätte bra,men jag tycker inte att alla behöver hålla med henne om allt!!

2013-12-02 @ 17:51:03
Postat av: Rebecca Winterbell

Ojj det där är precis så jag känner vill men vill inte sluta omg hur ska jag göra ;_;
Ok om jag länkar inlägget på min blogg?

Svar: Självklart!
Amanda ~

2013-12-02 @ 17:58:57
Din bloggadress: http://snowdancerz.blogg.se
Postat av: Alexandra Mcbard

Haha kände nyss likadant, tog en 3 veckors paus men nu är jag tillbaka! ^^

2013-12-02 @ 18:03:02
Postat av: Nichole Greennight

Tycker precis samma sak, håller med dig helt ♥

2013-12-02 @ 18:05:04
Din bloggadress: http://nicholegreennight.bbloggo.nu
Postat av: Kate

Jag har bloggat sen i mars och jag kände att jag behövde en bloggpaus nu eftersom att jag ville dra ner på datorsittandet ett tag. Jag kommer dock börja blogga aktivt igen vid årsskiftet. Blogga är ju något som jag älskar. c:

2013-12-02 @ 18:47:37
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Anna Waterdawn

Håller med.. Lusten att spela blir mindre för varje dag som går.. :)

2013-12-02 @ 19:11:57
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Emma

Manda...! Det heter inaktiv, inte oaktiv haha! ;)

2013-12-02 @ 20:12:57
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Jag tror att mycket av problemen och anledningen till att många tröttnar är den globala chatten. Innan den fanns så var det väldigt sällan bråk eftersom folk inte kunde bråka och spamma på samma sätt :/

2013-12-02 @ 23:43:51
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har totalt helt tröttnat på SSO. Även fast jag inte vill ge upp det. Men det tar för mycket av min tid och jag spelar redan ett annat spel och Starstable får då inte plats. Det är inte lika kul längre som det var förr, fullkomligt HATAR ryktesuppdragen och orkar inte ens i en sekund göra dem.

2013-12-03 @ 15:26:38
Postat av: Bella Mcdawn

JAG FATTAR INTE
Tillåt mig att dampa >.<
ERSDTCYGBUHNIKM JAG SKREV JU IN MITT NAMN....GAGAGAGAG

2013-12-03 @ 15:27:20
Din bloggadress: http://mcdawns.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag spelar knappt längre. Bara för att fixa jul uppdragen sedan loggar jag ut igen och rent ut sagt skiter i SSO.
Jag är så fruktansvärt trött på alla rykten för att få göra de roliga uppdragen. Fy *** vad jag hatar dem.
Och jag vet, man måste inte göra dem men när alla skriver ' åh jag har gjort den och den ryktesfraktionen klart' så känner jag mig smått tvingad.

Jag vet inte, jag trivs inte så bra på SSO längre och IRL är mycket, mycket roligare...

2013-12-03 @ 17:20:36
Postat av: Aurora Winternight

Vad konstigt O.o
...eller är det jag som är konstig XD
Jag ÄLSKAR ryktes sakern, för då får man kämpa efter att höja ryktet + det är bra, när SSO inte har gjort någon uppdatering.
Jag använder aldrig transporten, jag älskar att rida mella alla städerna till alla uppdrag <33
Och min vän Kitty är en tränings narkoman XD dvs. tränar varje dag och jag brukar också hänga med henne ibland, om jag hinner :3

Så jag kan inte fatta att alla vill lägga av/ bli mindre aktiva =/

2013-12-05 @ 15:28:44
Din bloggadress: http://sivvsilver.blogg.se
Postat av: Linn Oldlee

Håller med!

2013-12-08 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0