Agera brevbärare åt Moorland

Imorse fick jag ett samtal från Jenna i Moorland stallet, Thomas hade tydligen försökt att hjälpa till lite i stallet imorse och blivit sparkad av en häst på smalbenet så han hade fått köras till sjukhus och jenna behövde min hjälp.

Så jag sadlade Felix och red ner mot Moorland så snabbt jag kunde
När jag kom fram så berättade Jenna vad hon ville att jag skulle göra, Thomas går varje morgon och kollar till shopparna så att inget är slut eller att några andra problem har uppstått, och det ville hon att jag skulle göra idag. Så jag ställde in Felix i stallet och började gå runt och fråga
Några dokument behövde levereras till rådsman i Silvergladebyn redan idag, och det var tydligen bråttom så jag tog mig an uppdraget för Thomas skull och red snabbt till Silvergladebyn för att lämna dokumentet, Rådsman blev väldigt glad av att det äntligen kom då Moorland länge har fått tillsägelse om att lämna in det. 
Nu hoppas vi på det bästa att Thomas kommer hem hel och frisk igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0