beslutsångest gad.

Jag är totalt FÖRÄLSKAD i de nya Baseball jackorna, så himla SNYGGA.
Jag skulle vilja köpa allihopa men.. jag tror den blå och rosa kanske är lite svåra att matcha? Har ni köpt den och försökt? finns det saker med samma nyanser?..

Annars så skulle jag gärna köpa nån av dom. Den röda är nog lättast att matcha MEN jag tycker att jag har så mycket rött så skulle vilja ha någon av dom andra.. gad.

Om jag köper en till vilken tycker ni jag ska köpa? 
Har ni förslag på hur man kan matcha blå o rosa?

 

Postat av: Jenny Skydawn

Rosa, det finns rosa stövlar i Fiskebyn som går att använda, svarta jeans och helt svarta handskar och svarta hjälmen i fiskebyn. Sen finns det ju ett lite ljusrosa träns i fiskebyn i w och vanligt, bäcksvart sadel och rosa schabrak! :))

2013-07-03 @ 19:49:35
Postat av: Emma Sweetwood

Jag tycker den röda och rosa är snyggast:) dom matchar mest byxor och andra saker mm.:D

2013-07-03 @ 21:45:54
Din bloggadress: http://emmasweetwood.bloggo.nu
Postat av: Mikazuki Chan

Hej!

Ja, jag verkligen älskar din deisgn, även om jag ändrat på lite bakgrund osv. (Om det var Ok?)
Jag visste inte att man var tvungen att ha "rutan" just, utan har länkat under länkar. Vill du jag ska länka med en bild till dig? Kan du skicka den till mig i sånna fall?

Svar: hejsan, ja det står på kraven att den rutan ska vara kvar :)
Amanda ~

2013-07-03 @ 21:52:26
Din bloggadress: http://mikazukichan.blogg.se/
Postat av: Daphne Southwood

HAHHAAHA varför stupar axlarna rakt ner :(

2013-07-03 @ 22:13:06
Din bloggadress: http://oceanwarrior.blogg.se
Postat av: Mikazuki Chan

Okej!

Du verkar veta mycket om design regler? När får man kalla ngn annans grund design?
Kan du skicka en bildlänk till mig så ska jag sätta in bilden och länka via bilden till dig? Sen ber jag så mycket om ursäkt för det här!

Svar: Ja eftersom jag har gjort den så får ju jag sätta mina regler för den. sålänge man ser att det är den :P
http://imageshack.us/a/img600/5241/designby.png
Amanda ~

2013-07-04 @ 10:18:33
Din bloggadress: http://mikazukichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0