Försök att redigera längre hår

Detta är ju en tränd bland engelska spelare har jag märkt, även lily har gjort det och jag kunde inte låta bli att göra ett försök själv.

Håret blev LITE för rakt, men godkänt för att vara första gången ;)
Och med lugg ser de ut såhär:
 

Postat av: Nicooo ♥

Duktig flicka!! ♥

Svar: pusss <3
Amanda ~

2013-07-04 @ 09:13:03
Din bloggadress: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Zoey Winterfield

Vart redigerar du duna bilder? Btw Fin <3

Svar: Photoshop CS3 :3
Amanda ~

2013-07-04 @ 09:55:02
Din bloggadress: http://starstablelegend.blogg.se
Postat av: Anonym

Skulle du kunna hjälp mig med en header vit ej hur man gör sånna fina om dig!

2013-07-04 @ 11:23:44
Postat av: Tuva Goldvalley

Alltså bilden utan lugg ♥ tänk om man kunde få ha sånt hår, skulle till och med kunna tänka mig vara platinablond då :O :D

2013-07-05 @ 00:32:04
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0