Lägga SSO åt sidan?

Jag har börjat fundera på att sluta med SSO. Till hösten börjar jag gymnasiet igen, 1an eftersom att jag hoppade av förra året. Det betyder att jag kommer behöva skaffa nya vänner i klassen och lixom kunna hänga med de folket och inte behöva känna stress att jag måste hem och spela ett online spel o uppdatera en blogg. det hade varit annat om det var högstadiet för där kände man ju redan alla och så. 
Sedan så är jag så himla trött på allt lagg fusk.. nyss när jag tävlade var det en tjej som flög fram, bak, upp och ner hela tiden och var långt före tills hennes häst plötsligt tvärstannar mitt på platt mark. Antingen har hon en väldigt laggig dator, eller väldigt annorlunda internet eller så ja. Jag är så himla trött på detta nu och känner knappt någon andledning att spela längre. vet ni vad som håller mig kvar? det är NI och mina vänner, dock så kan jag fortfarande ha kontakt med vännerna. Men allt jag byggt upp med denna bloggen kommer bara att försvinna. men vad är det för mening att spela om folk ändå fuskar och inte kan köra ärligt spel i tävlingar?.

Jag sitter alldeles för mycket vid datorn och skiter i alla IRL.. det är inte bra, jag måste lägga tid på familj, vänner och djur IRL också och göra saker jag kan tjäna något på och inte sitta och spela ett spel som inte kan ge mig ett piss.

Jag vet inte just nu om jag tänker stanna.. men vi får se.
var i nöd att skriva av mig.

Postat av: Tuva Goldvalley

Men om du börjar blogga med någon? Då är ni ju ändå 2 som håller igång bloggen :)

2013-07-12 @ 16:34:33
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Nellie Mountainstar

Nej! Sluta inte!Jag har haft perioder där jag inte alls känner för att spela SSO och inte gjort det på jättelänge! Sen börjar jag spela igen och då är det jättekul igen! Man får ju vänner genom datan. Man måste ju inte få pris hela tiden heller! Du kan ju spela lite på kvällen annars, så kan du ju göra vad du vill på dagen! :)

2013-07-12 @ 16:39:21
Din bloggadress: http://nelliemountainstar.blogg.se/
Postat av: Miranda Moonbell

Jag kommer inte att sluta med sso till hösten, men jag kommer att spela och blogga på MINA villkor. c: Vilket betyder att om jag inte känner för att spela eller blogga på ett par dagar, då behöver jag inte det. :D ♥

2013-07-12 @ 17:42:32
Din bloggadress: http://designmoonbell.blogg.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Jag vill ju såklart inte att du ska sluta, men jag förstår ändå. Familjen och vännerna IRL är ju ändå lite "viktigare" eller hur man ska säga. Annars kan du ju bara ta en liten paus, tills du känner att du verkligen vill spela igen?
Ta hand om dig <3 :)

2013-07-12 @ 17:43:01
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Alicia Friendwater

Du får >>INTE<< Sluta!! Men om du gör det kan jag ta över jag bara sa det Men Snälla sluta inte!! :( ja Lagget är dåligt osv men du MÅSTE INTE tävlai Championat och sånt om du verkligen inte vill! Snälla Stanna! Du kan få vänner genom datorn presis som Nico hon er bjödes på Gröna lund för att man kunde träffa varandra hade inte hon spelat hade inte hon inte fått så roligt som hon har STANNA Snälla! vi villl ju verkligen att du stannar Manda!

2013-07-12 @ 18:48:29
Din bloggadress: http://Friendwater.bloggplatsen.se
Postat av: Lucy Flowerlake

Hoppade du av? Varfor?
Men har ar nagra tips: Du kan antingen gora ett langt uppehall och sedan borja spela igen. Sa gjorde jag och nu tycker jag spelet ar jattekul!
Eller sa kan du spela pa kvallen och bara gora ett inlagg per dag. Typ spela pa kvallen pa vardagar och skriv efterat eller under tiden. Och pa helger och lov kan du spela lite pa morgonen.
Eller sa gor du som Miranda. Spela nar du har lust och blogga nar du har lust. Spela och blogga pa DINA villkor!
Men gor som DU vill. Kann ingen press. Jag lovar att om du gor ett uppehall och borjar blogga igen efter ett tag sa kommer alla dina lasare tillbaka safort de far reda pa att du bloggar igen! Och hastarna pa SSO dor ju knappast for att man inte skoter dem. ;)
Men kom ihag: Ditt liv. Din familj. Dina vanner. Din blogg. Ditt SSO. Gor som DU vill!
Kanns det inte bra sa ska du inte gora det. Man ska inte gjora saker som inte kanns bra.

2013-07-12 @ 18:53:55
Din bloggadress: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna Riverson

:(

2013-07-12 @ 18:54:07
Din bloggadress: http://hannasuperdiamond.blogg.se
Postat av: Exenzia

din uppstoppade korv, DU SKA INTE SLUTA >:0 ♥♥♥

2013-07-12 @ 19:43:27
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Manda du får inte sluta :c Vem ska jag då prata med om blob och bloba med :C Noo manda

2013-07-12 @ 21:55:16
Din bloggadress: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

vad är det för spel?

Svar: Starstable.com ett jätte roligt spel för hästintresserade tjejer! ;D
Amanda ~

2013-07-13 @ 00:26:52
Din bloggadress: http://efji.blogg.se/
Postat av: molly flowerfield

hej! jag kan mata dina hestar levla dom vill du?
mejla mig po sso om det e okej?

kan ej skriva dom sista boksteverna i alfabetet

2013-07-13 @ 10:56:49
Postat av: Lilly

För en som inte är helt med vad gäller alla termer, så undrar jag vad lagga är? Kan man fuska i tävlingarna? Jag älskar att tävla med mina hästar men är det så att en del som tävlar inte gör det det på lika villkor så känns det ju inte så kul. En del tider man sett som är väldigt bra undrar man ju hur de kommit till. Gillar din blogg..

Svar: ja om man får sin dator att lagga genom olika sätt som finns så går det mycket snabbare, vet inte hur man ska förklara. :) verkligen inte kul! Vissa tider har folk kämpat timmar för, t.ex jag. och vissa fuskar (laggar) folk sig till tyvärr.. :/ tack så mycket!
Amanda ~

2013-07-13 @ 11:18:24
Postat av: Alicia Friendwater

Jag kan som Molly flowerfield jag ROTAR EJ ;) Men du måste stanna :(

2013-07-13 @ 14:49:55
Din bloggadress: http://Friendwater.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0