Min drömhäst ♥

Under hela mitt liv så har jag varit svag för skäckar, skäck skäck skäck hela tiden. Så när jag skapade Star Stable var det en självklarhet för mig att det skulle vara en skäck, och jag tyckte att den gula skäcken var så himla fin så jag valde den.
När jag sedan började spela så spelade jag upp till level 12, sedan insåg jag att det inte var en häst för mig.. det sprang runt massa gråskimmlar och jag VILLE verkligen ha en sån, den rörde sig så amazing och var så himla vacker och jag skapade ett nytt konto. DEN dagen ångrar jag inte alls, jag har fått ett så himla starkt band till denna virtuella hästen så det är inte sant, den är bara AMAZING♥

Jag har berättat det innan, men jag får aldrig nog av att förklara för er vad hon betyder♥
 
Min första gubbe och häst:

Postat av: Paula Guldskog

Din första häst va min drömhäst❤❤

2013-07-22 @ 17:59:15
Din bloggadress: http://PaulisLittleWorld.blogspot.se
Postat av: Anonym

Hur mycket pengar slösade du på ditt andra konto där du kom till level 12? (:

Svar: jag har slösat ungefär 2200 - 2300 på SSO inräknat med det kontot. Slösade på ett ungefär 190 kr på det :3
Amanda ~

2013-07-22 @ 18:19:09
Postat av: Nybörjare heh

Hej Amanda! Jag hade tänkt att börja på SSO och starta med en grå skimmel som din, för jag älskar verkligen skäckisar men också bruna hästar.
Har du några tips på vad hästen kan heta? Alla din fina hästar har ett såååå fint namn och vill gärna ha tips från dig. :D

Svar: Oj namn är väldigt svårt att få till bra, det gäller bara att leta noga och verkligen fundera innan du väljer! du kan ju alltid byta i spelet för ett antal star coins.jag har tyvärr inga förslag, jag brukar mest utgå från att det ska passa hästen och dens personlighet, orden som "North" "star" t.ex ska passa ihop och att man ska kunna ha ett fint smeknamn!

Välkommen till SSO btw.

Kram Amanda♥
Amanda ~

2013-07-22 @ 20:36:40
Postat av: Tuva Goldvalley

och jag är så jävla sotis på dig! Jag VILL ha en sån:(

Svar: HIHI awwww!! ♥
Amanda ~

2013-07-22 @ 22:00:28
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Nybörjare heh

Tack för tipsen! :D

2013-07-22 @ 22:02:08
Postat av: Ellie Greennight

saknar dig <3! jag älskar gråa små hestar!:3 hehe, titta gärna in på min blogg om du har tid!:D

Svar: aww ♥
Amanda ~

2013-07-23 @ 13:56:34
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: Abril Riverwright

WHAT!!! HUR ORKADE DU BÖRJA OM FRÅN LEVEL 12!? Omg, startade du om från level 12 och köpte nytt sr och allting, hur dyrt blev inte det?

Svar: haha :$ det blev inte så dyrt, la bara 100-200 sek på mitt första konto! :)
Amanda ~

2013-07-24 @ 21:11:04
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Meja Flowerdawn

Min originalhäst hade den färgen (isabellskäck)men nu dog hon i början av sommaren, heh.. :'(
/Meja

2013-07-26 @ 00:00:09
Din bloggadress: http://Jorvikshadows.blogg.se/rebeccastarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0