När man skapar nytt konto.

Idag när jag och några vänner fick en av mina bra internet killkompisar att testa SSO så upptäckte vi något konstigt.. vi kunde inte se honom när vi var på samma ställe.

Så vi testar att göra nya konton och då syns han, varför är det såhär? det är ju typ en helt annan server där bara nya spelare var och man såg inga i t.ex level 14. Är den servern vi spelar på full eller vadå? hum.... vad tror ni?

upptäckte också en rolig sak när jag höll på med mitt nya konto, denna filten syntes på hästen, finns den ens i spelet? den var snygg ;)
Dock var de startfilten på hästen sedan när jag kom in i spelet.


Postat av: Nellie

Har också märkt av det där med att man inte kan se varandra, skumt :o

2013-07-05 @ 00:10:25
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se/
Postat av: Tuva Goldvalley

Jag har också märkt av det där faktist, men tror det mest berodde på att det kontot försökte skapas i norge så det lär ju ha varit på grund av det, att det kommit på en norsk server liksom xD

2013-07-05 @ 00:29:34
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Nellie Mountainstar

Tränset är mörkare också!

Svar: de har du rätt i! :O
Amanda ~

2013-07-05 @ 08:44:29
Postat av: Sasha Rainnight

Jag och några kompisar fick, som du, några killar i killar att börja spela, även då kunde jag se den ena men inte den andra. Det försvann dock när "den-osynliga-killen" hade gjort lite uppdrag... Väldigt mysko... o.O

Svar: Läskigt OwO
Amanda ~

2013-07-05 @ 09:41:19
Din bloggadress: http://sasharainnight.blogg.se
Postat av: Zoey Winterfield

Hej! Jag undrar vart du har hittat din fina bakgrund? För de värkar som att nästan alla har såna bakgrunder men med olika färg! Snälla kan du svara skulle så gärna vilja ha en sån här bakgrund men i en annan färg!

Svar: Jag har gjort den själv! :)
Amanda ~

2013-07-05 @ 10:14:49
Din bloggadress: http://starstablelegend.blogg.se
Postat av: deniselongstar

jag undrar om du vill hjälpa mig med min design och header, skulle bli så sjukt tacksam ^^

Svar: har inte tid att hjälpa alla som frågar tyvärr :(
Amanda ~

2013-07-05 @ 13:22:20
Postat av: Kate Mistwood

Dafuq Manda?
är du så duktig på bakrunder XD hahaha

nu blir jag avundsjuk ;D

2013-07-05 @ 13:52:18
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Alicia Starnight

Det är startsadeln och ett helt nytt träns som inte går att få i spelet. Det kom fram när man skulle få bort tränset i filerna, om man tog bort rätt, fast man fick lov att byta till annat träns för att vara tränsfri, men om man raderade dem där filerna kom det tränset fram, det är snyggt! Och schabraket finns i spelet :)

Svar: vart finns den då? ;)
Amanda ~

2013-07-05 @ 14:08:53
Din bloggadress: http://aliciastarstable.blogg.se/
Postat av: Alicia Starnight

Vet inte var, men jag vet att den finns.

2013-07-05 @ 19:46:02
Din bloggadress: http://aliciastarstable.blogg.se/
Postat av: Felicia Greenhill

Jag köpte schabraket i VD c:

Svar: det är rosa där ju ;)
Amanda ~

2013-07-05 @ 20:09:44
Din bloggadress: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: Felicia Greenhill

Det finns ett brunt med tror jag :o

Svar: detta är orange ;)
Amanda ~

2013-07-05 @ 21:25:03
Din bloggadress: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: Saga Northbell

Det finns i bruna nyanser men dock finns den inte i orangea nyanser har även sätt lite andra färger som turkos tex. Tror de finns i SGB men minns inte riktigt de finns nog lite överallt ;)
• Saga

2013-07-28 @ 14:10:20
Postat av: Naomi Eastwood

Det finns två evenska servrar, en (vår) heter Air Star och den andra heter Marshmallow Cloud, och den är ganska ny och endast för spelare som skapat accounts ungefär Juni 2013 och framåt. Men jag antar att du visste det by now :)

2014-01-02 @ 21:09:26
Postat av: ingrid frogknight

heej så fin blogg du har amanda

2014-10-26 @ 09:19:56
Postat av: Maja Opalbaker

Heej du är jätte cool!

2015-03-04 @ 15:55:00
Postat av: vb centella

Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are
just extremely great. I actually like what you have acquired here, really like what you're saying and the way in which
you say it. You make it entertaining and you
still care for to keep it smart. I can not wait to read far more from you.
This is actually a tremendous site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0