Ridpass på Frosty♥

Jag tog ut Frosty på en ridtur från steves in till hollow woods och sedan tillbaka, hon svarade väldigt bra på mina signaler och skötte sig utmärkt under hela ridturen. Men när jag kom tillbaka märkte jag att hon hade lite ont i hoven så jag smörjde in henne och får hoppas att hon mår bättre imorgon.

Vi skrittade ungefär i 10 minuter innan vi satte igång i trav

När vi sedan började trava så kändes hon lite stel den första minuten, men annars så tog hon helt perfekta steg och rörde sig super fint
När vi kom fram till Hollow woods så satte vi igång i kort galopp och red in i skogen upp mot sommarhuset
När vi kom ner så kände jag att hon skulle behöva springa av sig lite så vi körde full fart tillbaka till stallet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0