Tekniska problem!

Vi jobbar på att få streamern o funka! 

EDIT: vi får inget att funka o kommer därför köra med JOIN.ME och det betyder att det bara kommer finnas plats för 10 Stycken att kolla då hon inte köpt.  vi ska kolla vidare på detta med livestream ikväll så vi ska kunna live streama i fortsättningen! :( 

LÄNK:  https://join.me/111-490-140

Först till kvarn!

VILL NI HÖRA OSS KLICKA PÅ TELEFONEN OCH LADDA NER JOIN.ME APPEN, NI KOMMER OCKSÅ KUNNA PRATA MED OSS OM NI VILL, ANNARS STÄNG BARA AV ER MICK

Postat av: Emma Sweetwood

Det går inte att se

Svar: nej vi får de inte att funka, vi jobbar på det!
Amanda ~

2013-07-14 @ 15:40:02
Postat av: Matilda Silverwater

Dåligt att bara 10 kunde se :(

Svar: folk kommer o folk går ;)
Amanda ~

2013-07-14 @ 17:29:45
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Daisy Ponygarden

ÄÄÄÄÄÄHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DEN ÄR FULLLLL. FUCK YOU DEN SOM TOG MIN PLATS! ÄHÄÄÄÄÄ

Svar: inte full nu ;)
Amanda ~

2013-07-14 @ 17:40:15
Postat av: Matilda Silverwater

No vill inte att den skulle ta slut :(

Svar: aww :(
Amanda ~

2013-07-14 @ 18:04:12
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Aria Queenbrooke

Ustream.tv finns :)

2013-07-14 @ 20:33:13
Din bloggadress: http://stablearia.blogg.se
Postat av: filipa fastside

jag såg 571!

2014-11-20 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0