Terräng och galopp pass med Anna

Jag bestämde mig för att skritta iväg till vingården med Goliat och besöka Anna.
När jag kom dit så såg jag att Anna precis var påväg ut på en ridtur och följde med ut på ett hårt pass.

Vi skrittade ner från Vingården över bron och sedan vägen mot silvergladebyn i ett lungt tempo och värmde upp hästarnas muskler

När vi kom fram till fältet vid Silvergladebyn så satte vi igång i trav och red över fältet upp till väderkvarnen och sedan ner mot Hollow woods

Väl i Hollow woods så satte vi igång i kort galopp och red ner mot gräset där hästarna kunde få ett mjukare och skönare underlag

Vi satte igång i full fart och det tyckte hästarna var superkul!
Vi hoppade även lite små hinder som vi annars bara hade ridit förbi, och det var hur roligt som helst

Sedan körde vi lite full galopp på erwindfälten mot Vingården där vi avslutade passet. Vi var alla helt slut i kroppen så nu blir det för hästarna att vila!

Postat av: Tuva Skyfall

Goliat är så sjuukt fin.. ♥

Svar: Ellerhur, verkligen en underbar häst ♥
Amanda ~

2013-07-29 @ 20:24:32
Din bloggadress: http://starstablefaces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0