Vad är Water Roses?

Många har kommit fram till mig och frågat om dom får gå med i WR, hur dom vet att jag äger den har jag ingen aning om. Kanske frågat medlemmar eller läst de på nån blogg? men iallafall.
Water Roses är en klubb jag skapat mest för att slippa inbjudningar och kunna ha lätt för att chatta med mina närmsta vänner, dom som då vill vara med i en klubb som ligger lågt. Alltså så bjuder jag inte heller in vem som helst och jag har inga aktiviteter med klubben. :)

Tänkte att det var bäst att skriva ut det här så att inte folk kommer fram och frågar, då ni vet om att den bara är för mina närmsta vänner ;) 

Sammanfattning: WR är en vänskapsklubb för nära vänner och den har inga aktiviteter. :)

Postat av: Lucy Flowerlake

Later som en bra grej. Bra gjort!

2013-07-12 @ 22:58:08
Din bloggadress: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Vet att detta inte handlar om inlägget men kan du göra ett inlägg där du visar vad du har i din ryggsäck? :))

2013-07-13 @ 02:07:58
Postat av: Siri

Jag känner mig... Hedrad :D <3

2013-07-13 @ 11:41:21
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0