Water Roses öppnas upp

Jag har under kvällen suttit och funderat på att ha en vänskaps klubb, det är väldigt mysigt MEN man vill ju träffa nya människor också vilket man knappt gör, det blir att man hänger med samma personer hela tiden ungefär.

Men nu så har jag faktiskt bestämt mig för att öppna upp WR för alla de flesta för att ha chansen att träffa nya härliga människor som vill samma sak som mig. Men det kommer inte att vara min klubb det kommer vara ALLAS klubb. Jag tänkte såhär att ha klubben som det är nu fast ändra 2 saker, jag kommer släppa in ungefär 2 personer om dagen högst för att det inte ska komma nya hela tiden och så kommer vi att ha aktiviteter lite då och då, vissa veckor flera gånger och vissa veckor ingen alls. Medlemmarna kommer att kunna säga till med "Amanda kan jag få ha en uteritt med klubben på lördag 17:00" Tillexempel. Det är mycket upp till medlemmarna hur "aktiv" WR ska vara alltså. I med detta så kommer det hamna en WR ikon i menyn här på bloggen där jag kommer lägga in om en medlem ska ha aktivitet så medlemmarna lätt kan hitta detta.

Jag kommer inte heller tillåta folk som vill gå med bara för att dom ser mig som "känd" att komma in i klubben, varför inte? för att jag vill kunna slappna av och inte ha folk efter mig 24/7 ÄVEN om jag älskar mina bloggläsare. det blir för jobbigt. och det märks ganska snabbt om du går med pga. den andledningen.

Min tanke är att ha en liten mysig klubb dit alla är välkomna och kan ha roligt tillsammans, och att man ska känna sig trygg med alla. 

Om jag märker att detta inte funkar i längden kommer ALLA kickas förutom dom som är med just nu, alltså alla förutom mina närmsta vänner :)

Om du har letat efter en klubb som detta så kan du alltid skicka iväg post till mig eller något. ;)

Postat av: Anonym

Hej! Du kanske inte kommer ihåg mig men det var jag som sa att jag gilla din blogg igår ;) iallafall så ville jag säga att jag länge letat efter en klubb som inte har FÖR många aktiviteter utan har vissa veckor ledigt och så. Anledningen till att jag vill gå med är inte för att du e känd utan för att jag har länge lett efter en sån här klubb :)
Lite info om mig ;)
1. Jag har två hästar som heter Angelbeaty och Icequeen.
2. Jag loggar in minst två gng om dan på sso
3. Jag e i slutet på lvl 13
4. Jag är snäll och respekterar andra online.
Ps. Om du undrar ngt kan du svara på den här kommentaren och säga att du vill veta mer. Så mejlat jag dig ;) inget måste :) :3

Svar: Skicka ett brev på sso så kan vi ordna det, ;)
Amanda ~

2013-07-18 @ 23:11:52
Postat av: Michelle Nightlake

Glömde skriva vad jag heter på sso

2013-07-18 @ 23:12:35
Postat av: Alica Snowgirl

Jag vill garna vara med i din klubb.:)
Det ar inte darför för att du ar kand och jag vill traffa dig en gang utan för att jag söker en klubb som har aktivitet fast inte sa manga.:D

Skriv tillbaks snalla:))

2013-07-19 @ 09:17:44
Postat av: Anonym

Gud Vad Bra Med En Klubb Som Inte Gör Aktiviteter! Jag brukar glöma aktiveteterna och då blir jag kickad... Jag vill gärna vara med i en klubb länge! Vi kan prata om det här på SSo

2013-07-19 @ 10:43:43
Postat av: Daisy Ponygarden

Nåh! Jag vill vara med c8

2013-07-19 @ 17:53:06
Din bloggadress: http://ssojorviklife.blogg.se
Postat av: Emmy Lightlord

Hej! Jag vill gärna vara med, men det är bara det att jag kommer med i MoonWarriors om 2 veckor tror jag o har köat ett bra tag... :/
Kram :D

2013-07-19 @ 19:29:25
Din bloggadress: http://starstablemuffinsen.blogg.se
Postat av: Selena Goldbear

Klubben har så sött namn ♥.♥

2013-07-20 @ 12:28:58
Din bloggadress: http://JORVIKSTARZ.BLOGG.SE
Postat av: Lily Silverhall

Jag har letat efter en sån här klubb som inte är så aktiv men event i bland! Jag brevar dig på sso så kanske jag kan bli medlem! Kram!!

2013-07-20 @ 12:45:58
Postat av: Ellen Flowerbell

Ellen vill va med! :D

2013-07-21 @ 08:46:11
Din bloggadress: http://onlinejorvik.blogg.se
Postat av: Ellen Flowerbell

Ellen vill va med! :D

2013-07-21 @ 08:46:23
Din bloggadress: http://onlinejorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0