Bloggläsarträffen!

Oh gud vad roligt jag hade igår, så underbara och härliga personer som kom!
Ni är bara bääst *-*

Och till er som inte kunde komma så lovar jag att hålla en till inom en snar framtid, fast denna gången får den nog vara längre, vi fick lite bråttom innan MLC! :D

BILDBOMB med förklaringar på vad vi gjorde! :D

Vi var där redan 19:30 och började vänta in folk, Matilda var först på plats!

När alla kommit satte vi upp på hästarna och välkomnade folket! :D

Sedan var det dags för Fotografering, badet fick bli samtidigt då vi märkte att tiden inte skulle räcka till annars!
Sedan var det dags att rida till ett fält för att köra lite Under hökens vingar, det blev bara 2 rundor då tiden gick så fort!
Efter MLC så möttes vi där jasper bodde innan för att rida vidare till Discot

Och vi shakade loss!

Hade gärna fortsatt och kört lite lekar med er som ni ville men behövde tyvärr gå! :(

Tack för att ni kom! :D

Postat av: Matilda Silverwater

Tack själv! :D Det var jättekul! C:

2013-06-02 @ 11:58:13
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Tuva Goldvalley

Åå hann inte komma :(

2013-06-02 @ 13:30:22
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Filippa Silverrock

Tack själv det var ju så roligt=D! =P

2013-06-02 @ 18:44:51
Din bloggadress: http://silverrock.bloggo.nu
Postat av: Claudia Blizzard Winternight

Helt random fråga, men kan du inte skriva var du köpte outfiten? Tycker den är sjuuukt snygg ^^ Me like :D

Svar: Gör inlägg senare eller imon! :D
Amanda ~

2013-06-02 @ 19:36:01
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Nellie Mountainstar

Det var jättekul! Tack för en härlig kväll! :)

2013-06-02 @ 20:01:19
Postat av: Diana Weststorm

Kan du ha en till blogg läsar träff det skulle varit kul det såg såå roligt ut :D //Diana Weststorm Wildwinner och Silverjumper :D

2013-06-03 @ 20:34:19
Postat av: Diana Weststorm

Kan du ha en till blogg läsar träff det skulle varit kul det såg såå roligt ut :D //Diana Weststorm Wildwinner och Silverjumper :D

2013-06-03 @ 20:35:16
Postat av: Anonym

Fin liten "klump" ni dansade i :,D

2013-12-17 @ 21:20:23
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0