Jag vill inte ha fler hästar.

Eller jo egentligen vill jag ha det.. för variation.

Men det känns som att Snow glömms bort pågrund av de andra hästarna.. och jag ÄLSKAR snow över allt annat på hela denna planeten. Hon är så himla fín och jag skulle inte vilja ha någon annan häst än henne.
Igår så tävlades snow hela dagen och vi vann 3 guld och 1 silver tillsammans, och det är helt otroligt hur duktig hon är. VARFÖR vill man sälja sin första häst? är det bara jag som fått ett himla starkt band till min och tycker den är finare och bättre än ALLA andra när jag rider på den? Min snow kommer alltid att vara MINMINMIN.

Den dagen snow försvinner.. den dagen lämnar jag SSO.


Postat av: Emma Lightfall

Jo, Manda jag tänkte efter, då när du hade sagt att den första hästen e speciell och har hängt med från början. Och jo du har ju rätt! Jag red min första häst på en vanlig ridtur igår och kände äntligen hur himla fin,vacker och speciell han är.♥

2013-06-29 @ 18:46:33
Din bloggadress: http://emmalightfallsblogg.bloggo.nu
Postat av: Lisa Winterstorm

Frostmane är den hästen av de jag har som jag älskar mest o kommer alltid att vara det <3

2013-06-29 @ 20:02:09
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Lucy Westlake

Lol alla andra älskar sina starthästar förutom jag :D skulle man kunna sälja sina starthästar hade Moonbelle åkt ut ur mitt hemstall för länge sedan <///3

2013-06-29 @ 20:21:15
Din bloggadress: http://westlake.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Jag älskar Sky men konstigt nog så laggar det alltid när jag är i hans box och när jag rider honom. Därför har jag lite svårt att verkligen "Dig vill jag rida hela tiden" eller vad man ska säga ^^ Men tar alltid med honom på huvuduppdragen och sådant. Oftast iallafall :)

2013-06-29 @ 21:30:00
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar min pålle mest av allt <3 Jag har ju bara honom, men den första hästen kommer ju alltid vara en närmast, man kanske vann sitt första medalj med henne/honom :3
Men hört att många har glömt sin första häst :c

2013-06-29 @ 22:15:08
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Jag älskar min pålle mest av allt <3 Jag har ju bara honom, men den första hästen kommer ju alltid vara en närmast, man kanske vann sitt första medalj med henne/honom :3
Men hört att många har glömt sin första häst :c
Glömde adress opssi

2013-06-29 @ 22:15:23
Din bloggadress: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Anna Waterdawn

Storm kommer alltid vara min ögonsten på SSO, han är skapad utöver min irl häst Smokie. Som inte finns längre. Därför är han den speciellaste, och kommer alltid vara min favvo på SSO. ♥

2013-06-29 @ 22:53:35
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Elizabeth highstar

Jag håller med dig. Alla andra tänker bara på att dom nya är snabbare p.g.a att dom har rasbonus. Min start häst är min favorit och så kmr det vara helatiden.

2013-06-30 @ 18:06:30
Postat av: Lucy Flowerlake

Neeeej da. Du ar inte ensam. Moonstar ar och kommer alltid att vara my lover. Jag alskar henne mest av alla hastar pa SSO. Jag skulle verkligen inte salja henne. Rider henne nastan hela tiden. Jag alskar Day ocksa forstas men Moon ar den som hangt med. Hon ar den jag litar mest pa.

2013-07-01 @ 20:07:37
Din bloggadress: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se
Postat av: Lucy Flowerlake

Anna: Ar din Smokie samma hast jag laste om i Wendy? Som blev sa jattegammal?

2013-07-01 @ 20:08:59
Din bloggadress: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Waterdawn

Lucy: Nej.

2013-07-01 @ 20:30:03
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Connie Lionlee

Jo men så är det ju!!
Jag är lvl 13 och har ALDRIG köpt en till häst. Är jag dum för det liksom? Haha xD Har haft min Miniboy hela spelet jag spelat JUST NU. Om jag ska köpa en till häst så är det en frieser. Jag har ett SUPERSTARKT BAND till Miniboy! ♥

2013-07-02 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0