Jobbigt läge

Ni vet ju att jag funderat på denna hästen väldigt länge, den är ju så ståtlig o fin.
Nu när Justine har den så fick jag rida den lite och jag har inga ord, helt galet vacker är vad den är!

Men är den en Amanda häst?`Vill jag köpa den när de kanske kommer finare hästar? och speciellt... Kommer jag ha tiden för den just nu?

Det är frågor som snurrar runt. väldigt svårt!

Äger någon av er denna hästen och kan beskriva hur den är i längden? tröttnar man på den? :$

Postat av: Tuva Goldvalley

Jag tycker den är galet vacker i alla fall :')

2013-06-23 @ 15:40:07
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Abril Riverwright

Jättefin! Men ett tips är att du väntar tills fler hästar har kommit :) kanske det kommer någon du blir helt galet försjust i ;)

2013-06-23 @ 18:08:01
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Sofia

Hej! Har några frågor ang starstable.
1. Hur filmar du/tar bild på skärmen när du spelar?
2. Kan man låna andras hästar?
Ps. Jag heter Michelle Nightlake där :)

Svar: Jag använder fraps att filma och ta bilder med och man kan inte låna andras hästar bara konton! :)
Amanda ~

2013-06-23 @ 18:12:43
Postat av: Nat

Japp! Man tröttnar aldrig på den den passar till nästan allt och är helt underbar. Sen om man köper en annan liknande kan det bli lite jobbigt. Men jag rekomenderar den. Har en själv min fina Even <3

2013-06-23 @ 18:36:30
Postat av: Nathalie CrazyForest

Jaa,Jag tröttnar inte på den iallafall :) Jag tycker du ska köpa den helt klart!

2013-06-26 @ 17:56:50
Din bloggadress: http://horsekings.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0