Manklippning!

Fick direkt efter championatet åka tillbaka till stallet, märkte att det var något fel på Bella men jag förstod inte vad, när man rörde på hennes knoppar så visade hon att hon inte alls ville det.
Hon försökte även att bitas och det är något hon aldrig gjort förut så jag var tvungen att höra av mig till veterinären för att hon skulle komma och kolla på det och tydligen så skulle Bella vara väldigt känslig mot att ha knoppar.
Det spänner för mycket på henne eller något så jag var tvungen att ta bort dom så snabbt det gick.
Hon fick lite lugnande innan så att jag skulle slippa att bli biten och lätt kunde släppa ut dom.
Men tydligen så hade hennes man slitits av ganska mycket så hon var tvungen att klippas också, men nu mår hon iallafall bra och är supersöt i sin nya frisyr! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0