Min åsikt angående LAGG

Det har varit mycket omkring lagg det senaste och jag har även blivit anklagad för att använda det i championat, men varför skulle jag göra de? man tävlar för att det är kul och att man vinner är en extra bonus, jag skulle aldrig vilja vinna orättvist och alltså använda mig av lagg som man kan kalla "ett fusk".
det är ORÄTTVIST och gör man det så tycker jag INTE man har respekt för andra, det är pinsamt.

När jag blev anklagad så kände jag mig bara ledsen för att H*N tror så om mig, men jag levde vidare och senare så såg Anna att jag "flög" fram när vi var påväg till fiskebyn och det var då jag kom på att.. det är min dator som börjat lagga det senaste vilket har fått H*N att tro att jag laggar frivilligt.
Nu kom jag ifrån ämnet ehm..

Jag tycker personligen att det är fel att använda lagg på vanliga lopp med, då det blir supersvårt för den som inte laggar att ta tiden.

Vad tycker ni om detta med lagg? Okej eller inte okej?

Postat av: Lisa Winterstorm

INTE OKEJ ALLS att fuska och använda snabbhetslagg för att vinna! Jag menar, den som vinner är värd det, däremot tycker jag absolut INTE att om man fuskar och vinner - då är den personen inte alls värd det.

2013-06-13 @ 13:08:17
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Esmeralda Silverforce

Enkelt - den sortens lagg vi snackar om = fusk. Fusk + tävling = inte okej. Tror att de flesta med lite uppfostran och allmänt vett har samma åsikt.

2013-06-13 @ 13:10:05
Din bloggadress: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Maja Riverlake

Visst,visst,kanske man inte ser skillnad på "laggig" dator och snabbhetslagg.Man har vett ifrån sig,aldrig anklaga någon som inte gör det.Men det är samma;Lucy Westlake är snabb (Bara ett exempel),hon hade tränat sen i Augusti hörde jag.

2013-06-13 @ 13:17:21
Din bloggadress: http://Majastarstable.blogg.se
Postat av: Bellis ♥

Du vet vad jag tkr.

2013-06-13 @ 13:33:09
Din bloggadress: http://Jorviklife.blogg.se
Postat av: Elisabeth Moonnight

Det är helt enkelt fusk.... Hatar när folk gör så, starstable har gjort så att hästarna kan rida i en viss fart, då gör man så. Snabbhets lagg är då ett stort fusk enligt mig för de som är rättvisa och rider vanligt förlorar på det för att de inte kan lagget, och även om de kanske vet hur gör de inte det. För de ÄR fusk.. :(

2013-06-13 @ 13:48:27
Din bloggadress: http://angeldream.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny Skydawn

Jag tycker som du! Men det jag undrar om din åsikt är om Lana Skyforce använder lagg? :3

Svar: va? vem är de? :$
Amanda ~

2013-06-13 @ 14:51:37
Postat av: Matilda Greenstone

Många har sagt att jag "speed-hackar" eller nåt. Och jag vet inte själv om det ser ut så, men min dator är ganska hackig och laggar mycket.
Men jag skulle ALDRIG använda mig av ett fusk, jag vill vinna rättvist och det är väl därför jag aldrig fått rosett i championat. Men jag blir bättre och bättre med tiden.
Respektlöst och orättvist att använda lagg tycker jag!

2013-06-13 @ 15:13:19
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Rosen :3

INTE OKEJ! Själv har jag ALDRIG tävlat med lagg i championat, bara om jag har filmat till en video till min blogg, annars aldrig och kommer aldrig att göra det. Men däremot tycker jag att det är ok att ha lagg om man vill slå sitt rekord på olika lopp. :)
Btw, du är skyldig mig en kaka ^w^

2013-06-13 @ 15:16:11
Din bloggadress: http://Rosestarstable.blogg.se
Postat av: Lucy Westlake

Även om det max går att ha 40 i rida och 28 i snabbhet är det så att en del vinner mer än andra, med eller utan lagg. Alla har olika datorer, en del laggar ofrivilligt medan en del använder sig av lagg frivilligt för att komma först i championat och olika lopp, MEN jag tycker att det är fel, åtminstone i championaten. Bryr mig inte så mycket om rekorden i loppen dock, har vant mig vid att det är lagg som gäller om man ska ta sig upp på bäst någonsin antar jag haha >.>

2013-06-13 @ 15:31:25
Din bloggadress: http://westlake.blogg.se
Postat av: Anonym

hej

2014-02-28 @ 15:52:13
Postat av: Anonym

Jag heter lovisa swiftdawn på starstable fråga vän!:)

2014-02-28 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0