Designa din alldeles egen t-shirt!

Hej allihopa!
Denna vecka har vi satt igång en rolig tävling!

Cowboystövlar:
- Nya coola cowboystövlar finns att köpa i Moorland, Silvergladebyn, Silverglades hästsportcenter, Valedale, Firgrove, Fort Pinta, och Västkobbens fiskeby!
Nya coola cowboyboots!

Supersnygga cowboystövlar!

T-shirt tävling:
- Denna vecka startar vi en rolig tävling, design din egen t-shirt! Spara bilden nedanför på din dator, designa din t-shirt, och skicka den till oss! Vi kommer välja ut 3 stycken vinnare som kommer få sin alldeles egen t-shirt i spelet!

Följ dessa instruktioner:
1. Högerklicka på bilden nedanför och spara den på din dator.
2. Öppna bilden i Paint, Photoshop eller annat bildredigeringsprogram.
3. Designa din t-shirt!
4. Skicka din design till oss på [email protected]
Designa din egen t-shirt!


EXEMPEL:
Example!
Kom ihåg att hålla din design ren, för många små detaljer inte kommer se bra ut i spelet!

Tävlingen slutar om två veckor på Onsdagen den 27 Mars!

PS. På fredag har vi cowboy-fredag! Ta på dig din bästa cowboy-outfit, tävla i pole bending-tävlingar, ta skärmdumpar och ladda upp dom på vår Facebook sida! Våra Lifetime-medlemmar kommer också få en liten överraskning! DS.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget


Nya skor som verkar snygga, inte kollat ännu dock, och kul med en tävling!

VÄLDIGT liten uppdatering, :/



 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0