DETT INLÄGGET BORDE INTE FINNAS HÄR

men jag bara måste, ÄR INTE MIN HUND IRL BARA FÖÖÖR SÖT? <3

Min tjockis <3
COOPYRIIIGHT PÅ BILDERNA SNO DOM INTE

Förresten, skulle ni vilja veta mer vem jag är som sitter bakom skärmen? eller vill ni bara ha ss inlägg i framtiden? ;)



Postat av: Din Nicooo ♥

Klart alla vill veta mer om dig IRL! :D ♥

Svar: Mohaha, osäker på de ;) <3
Amanda ~

2013-03-04 @ 16:35:18
Din bloggadress: http://fireruby.blogg.se
Postat av: Cecilia Starhill

ÅÅÅÅåååå... så söt hund ♥
Vill också ha en hund :(
Ja, jag vill veta mer om dig IRL också :D

Svar: han är en stor tjockis <3jasså, om fler vill så kan du få veta de 8'D
Amanda ~

2013-03-04 @ 16:53:14
Din bloggadress: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Postat av: Cecilia Starhill

Föresten...
Hur lägger man in en YT video på bloggen?
Hade tänkt att lägga in SP filmen på min blogg om det är okej?

Svar: Självklart!du går in på klippet på youtube sedan klickar du på dela och sen bädda in.. DÄR ska du använda gamla inbäddningskoden (kan inte den nya) och så väljer du storlek, sedan så kopierar du bara in den genom att klicka på HTML knappen när du skriver ditt inlägg :3
Amanda ~

2013-03-04 @ 17:07:05
Din bloggadress: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Postat av: April Westwright

GUUUUUD vilken söt hund :D <3
Jag vill gärna veta lite mer om dig IRL :)

Svar: awh tack, ;D får väll fixa det då ;)
Amanda ~

2013-03-04 @ 18:51:31
Din bloggadress: http://ssplanet.blogg.se
Postat av: Vilda Rainwater

OMG!, Så söt ^^ Lyckost dig som har en hund ^^

Svar: awh tack! :3
Amanda ~

2013-03-04 @ 19:19:23
Postat av: Jenny Skydawn

Gud vad söt hund! Ja det vill jag, alltså se dig t.ex :D

Svar: Awh tack! ;3 går väl att ordna ;)
Amanda ~

2013-03-04 @ 19:42:29
Din bloggadress: http://www.dreamdancersss.blogg.se
Postat av: yohanna

jag vill veta mera, pga att jag är lite sådär.. hemlig med att jag spelar för mina kompisar. Jag har även en privat blogg där jag har cirka 10 000 unika besökare om dagen. Men vågar inte berätta om detta spelet :D

2013-03-05 @ 11:01:54
Din bloggadress: http://yoyossecet.blogg.se
Postat av: Sofia Diamondnight

nej men guuuud så söt!! fast min hund e också väääldigt söt <3 delad förstaplats! <3

2013-03-10 @ 17:51:10
Postat av: Lea Mountainlord

Guud vad söt hund!!! :) <3
Jag följer dig varenda dag ska du veta och älskar att läsa din blogg! <3 Jag är en STOR beundrare av dig och ja, det skulle vara jättekul att få veta mer om dig med IRL :)
Kram ifrån världens största f'ns Lea

(starstablemuffinsen..blogg.se)

Svar: aw vad du är söt <3 Redan gjort ett IRL inlägg som du kan hitta via menyn eller i kategorin IRL ;)
Amanda ~

2013-03-13 @ 20:23:46
Postat av: Melissa Slowknight

OMG, VAD SÖT HUND!!!! Har alltid velat haft en shetland shepdog (stavfel kanske), men den här är den sötaste jag någonsin har sett!!! Lyckost! ;)

2014-02-08 @ 23:19:13
Din bloggadress: http://sso-mellis-steph.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0