outfit ~ New in!

åh, vad jag känner mig dålig och osugen på att blogga idag, så det blir 2 outfits på rad, förlåt ! 

Jag fick äntligen råd i JS att köpa det bruna älskade tränset, åh äntligen har jag en brun outfit! 
nu saknas det bara att äga något till mig att bära till som är brunt hehe :)

Köpte även de blåa militärbyxorna till eventet ikväll, 67 SC kvar och 1600+ JS, men jag får överleva.. till helgen ska det enligt mina beräkningar vara Dubbla SC helg! 


Postat av: Tuva Goldvalley

Med mina magiska fingrar gör jag så du får tillbaka blogglusten genom att skriva det här ;) höhö!

2013-05-13 @ 22:03:30
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Cecilia Silvernight

Vart köpte du tränset? *.*

Svar: Valedale! :)
Amanda ~

2013-05-19 @ 15:51:38
Postat av: Courtney Silverwater

Vilken text stil använde du när du skrev ditt namn i headern? :)

Svar: Jag minns faktiskt inte namnet just nu, tyvärr!
Amanda ~

2013-06-17 @ 12:30:41
Din bloggadress: http://ssoryttare.blogg.se
Postat av: Courtney Silverwater

Sv: Vad synd. :/ men kommer du ihåg om du laddade ner det på dafont? :)

2013-06-17 @ 16:10:41
Din bloggadress: http://ssoryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0