Roligaste failet jag sett!!!



Detta är nog det roligaste jag sett på Starstable, jag stod och pratade med mina nya medlemmar lite sådär medans jag stod i paddocken, skypade lite samtidigt med mina underbara vänner.. men när jag helt plötsligt kollar i paddocken på de andra personerna så ser jag Evelina Westson som en MINI!

Det såg ut som ett föl och hon var MINI.. oh gud! 

Jag tror jag skrattade i en kvart om inte mer i skype, glad att jag hann fota innan hon blev normal!
SNO INTE BILDERNA UTAN OCH SKRIVA ATT DOM ÄR MINA TACK! :)



Jag vill också tacka alla som besöker min blogg, de senaste 2 dagarna har statistiken bara ökat, jag har slagit mitt rekord 2 dagar i rad! TACK SÅ 7KT MYCKET! :)

Postat av: Matte

Hahahah xD

2013-05-03 @ 13:20:03
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: maja riverlake

Lämna en fin kommentar här för att göra mig glad! :)

2013-05-03 @ 14:23:26
Postat av: Courtney Goldhill

Hej ! Kan jag få komma in i GM du sa igår att jag skulle få komma in , men sedan försvann du? xD Har du tid idag?

2013-05-03 @ 15:01:46
Postat av: Lova Starstar

HAHAHHAHAHA va nice xD
Men gu va fail :D

2013-05-03 @ 15:17:11
Din bloggadress: http://lovastarstar.bloggo.nu/
Postat av: Nichole Lightwater

AHAHAHAHAHAHAHHAH xDDDDD Så roligt ;D

2013-05-03 @ 15:37:10
Din bloggadress: http://starstablelove.blogg.se
Postat av: Thea Northknight

Sådär kmr ponnysarna på ss se ut ju c:

2013-05-03 @ 21:29:54
Postat av: Zoe Yellowtree

okej ryttaren är minst 4 år och rider på sin minatyr shettis XD

2013-05-05 @ 16:02:28
Postat av: nele shorthaven

Jaha hon är 4 år och rider på sin skettlandsponny ja ;) HAHAHAHAHAHAH

2013-05-05 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0