Black n yellow

Att göra outfits på star stable är ett stort intresse för mig, dock så blir jag lätt fast vid en outfit som jag använder oavbrutet i 1-2 veckor, det är en av mina negativa sidor.Eftersom att denna bloggen drivs och har väldigt många läsare så är det säkert många som blir trötta av att jag har samma outfit på typ alla bilder. Jag glömmer även bort gamla outfits väldigt lätt så för att minnas så måste jag kolla bak i mitt arkiv, jag ska nog inte arbeta med något där man behöver ett bra minne.

Men denna outfiten som ni fick se i tidigare inlägg skapade jag igår och sedan dess har jag bara fått positiv feedback för mitt hårbyte, så känslan av att jag vill byta tillbaka tonar mer och mer bort. Svart är ju faktiskt rätt snyggt och många brukar vilja ha mörkare hårfärger under vintern! 
Eftersom att jag hjälpte Anna med att skaffa photoshop idag så blev jag också sugen på att sitta och pilla lite eftersom hon gjorde det, såhär blev bilden. Bortsett från att jag ser död ut så gillar jag den!^w^

Postat av: Tuva Westlord

Haha har också försökt börja ha olika outfits varenda dag, det typ funkar inte! :p

2013-11-22 @ 18:55:08
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Tycker det där var en ytterst vacker färgkombination :D

2013-11-23 @ 00:33:00
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan SunstarS

Hejsvejs Manda! :D Jag undrar om man får ha dina outfits på sig om man inte säger att man har gjort den? :p

Accepterar ett nej ;D

Svar: Självklart, man kan inte sätta ©opyright på en outfit så ;)
Amanda ~

2013-11-23 @ 08:57:31
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Nellie

I love Black and yellow ! :D Do you like it - Amanda ? :D

Nellie <3

2013-11-24 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0