Brevfri vecka - slut

Som de flesta har märkt så har jag haft en "brevfri vecka". Det var Lilys idé som nog har varit det bästa på länge för mig. Hon fyllde upp min brevlåda och så var den frie veckan igång. Det jobbigaste var väl att folk brevade mina vänner och klubbmedlemmar istället för mig - stackarna ;)
Trots att det var väldigt skönt sså var det dags att ta mitt ansvar igen - så brevlådan rensades igårkväll och redo att fyllas. Men skicka inte mer brev än nödvändigt. Jag svarar så fort jag kan om ditt brev är VÄRT att svara på! ;)

Postat av: Lova was here

*en fråga som inte hör till inlägget* Vart hittar man spoilerkoden? :s

2013-11-02 @ 14:57:52
Din bloggadress: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: reh

BElieve me, jag märkte att folk breva dina friends istället..

2013-11-02 @ 17:40:08
Din bloggadress: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Sally westforce

Jag har 2 saker att säga:P

1. jag fick massa mail och gruppinbjudningar och frågan om dem fick gå med i WR, men aja xD inte ditt fel

2.Jag i Stockholm så kan inte fråga dig på SSO, men om säffle inte blir ledare för terrängen vill jag prova :))

/sally säl ;)

2013-11-02 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0