Det bästa med att blogga

Jag tänkte ta och skriva ut vad jag tycker är bäst med att blogga om Star Stable, det är ju trots allt lite annorlunda jämfört med vad de flesta gör.

Eftersom att detta är ett onlinespel så får man bra kommentarer från folk online när man träffas, det är inget som är möjligt när man har en blogg om sitt liv i verkligheten. Då är det 90% på kommentarer och kanske 10% om man råkar att träffa på någon i verkligheten. Men jag tycker det är så bra att man kan träffas och prata live med dom som faktiskt tycker om det man gör och det känns som att man är närmare varandra när man bloggar om SSO.

Sedan tycker jag verkligen om att Redigera och fota fina bilder, men vad skulle de ha för andledning om man inte kan få visa upp dom också? man får ju även så fin respons av er :')

Man kan även känna sig tacksam och hjälpa folk genom att visa upp saker på bloggen, som nya kläder eller ett speciellt uppdrag som folk behöver hjälp med. Dock är det ypperst sällan då man inte vill spoila. Men det finns ju stjärnkartor och allt sådant vilket också tillhör detta med att man kan hjälpa folk

Det finns säkert så himla mycket mer men inget jag kan komma på såhär på rak arm, men ni som bloggar kan ju lägga till lite i kommentarerna om ni tycker något borde ingå här!
Gillar ni dessa inläggen jag skriver? försöker göra lite längre för er skull då jag varit så dålig de senaste ;)

Postat av: Elvira Moonbaker

Tycker det är jätte bra! <3

2013-11-29 @ 20:27:51
Din bloggadress: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Jenny Weststone

Började nyss blogga om SSO :)

2014-02-08 @ 12:49:07
Din bloggadress: http://ssojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0