Dubbletter av tomten

I onsdags när juluppdragen kom till jorvik så kom även något nytt vilket var att man genom att göra uppdrag fick Julfragment och Julönskningar. Fragmenten kunde man göra om till julönskning om man hade tre stycken, verkligen en superbra idé. Dock så finns det en nackdel.

Jag känner att en julönskning ska ge en ungefär vad man då önskar sig, trots att man inte får önska på riktigt. Men jag tror inte att många önskar sig att få flera saker av samma grej, därför tycker jag att just att man kan få dubbletter av saker är en väldigt dålig idé. Men det kanske var svårt att förhindra just detta inte vet jag, men jag hoppas att dom fixar det till nästa vecka. Jag fick själv dublett av det svarta tränset med vita detaljer samt av den vita dressyrsadeln med röda detaljer och jag blev väldigt besviken, jag hoppas ju på att få några av de fina sakerna jag sett andra bära. Håller tummarna för att vi kommer få allt på julafton :D

Vad tycker ni annars om uppdragen och julönskningarna?

Postat av: Tove Mcfield

Jag har fått 4 likadana vantar (FÖRSTA DAGEN ;_;) och idag fick jag två likadana tjocktröjor ._.

2013-11-30 @ 15:47:54
Postat av: Gloria Slowwater

Tre likadana boots o två lika vantar, annars kunde de väll sätta allt i en följd så att den första presenten är en gröna mössa, den andra blått träns, den tredje boots etc. Även om alla får samma sak ser jag hellre det än att få dubbletter.

2013-11-30 @ 18:41:56
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Helt super! :D

2013-11-30 @ 21:24:34
Postat av: Madison Skystar

Fick två likadana vantar när jag va uppe sent igår kväll medans mamma skrek att jag inte fick spela mer.. Hade hoppats på att få några finns byxor eller en tröja men fick ett par (ganska fula) vantar som jag redan hade. Blev väldigt besviken!

2013-12-01 @ 10:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0