Hiss inlägg

På star stable så finns det väldigt många vackra hästar som man kan köpa och som det går att välja i början av spelet. När jag har sett hur SSO gör alla hästar så har jag förstått hur mycket slit det ligger bakom och hur mycket vi faktiskt har klagat på hästar - så istället tänkte jag ta och lyfta fram en av mina favoriter.

Hästen som får en stor hiss är.... DEN GULDIGA AKHAL-TEKEn. Denna hästen har lagt sig väldigt varmt om mitt hjärta och är en häst jag aldrig vill sälja som jag känner just nu - allt känns himla perfekt!
Jag har själv haft tankarna "varför har hästen inte svart man!!!" men insett hur fult det skulle vara, dom har verkligen gjort det som passa honom och hans kropps färg. Glansen är perfekt och hans rörelser♥ 
Att sälja honom är det sista jag vill, i mina ögon har han allt jag vill ha hos en häst!

Lätt en av de finaste hästarna i spelet, enligt mina åsikter då. Just look at him ^w^

Postat av: Juliette Stardawn

Goliat, vilken pudding!!

2013-11-12 @ 17:43:25
Din bloggadress: http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Stella Flowernight

Har du posteffekter på när du spelar sso??

Svar: nej! :3
Amanda ~

2013-11-12 @ 17:55:48
Postat av: Exenzia

Åh, den är så otroligt fin!! ...När hästön kommer kanske jag ska köpa honom? ;);)))

Svar: JAAA
Amanda ~

2013-11-12 @ 17:58:06
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Anonym :3

Vart kan man se hur de gör hästarna? :)

2013-11-12 @ 18:43:56
Postat av: Molly Flowerfield

Åh gud vad fint!! Jag ska köpa honom när hästön kommer!! YIIIPEEE!!!!! hahah Manda!

2013-11-12 @ 19:08:19
Din bloggadress: http://flowerfield.bloggo.nu
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Ska kanske köpa en sån när jag har råd ;)

2013-11-12 @ 20:08:19
Postat av: Tuva Westlord

Otroligt vacker häst c:

2013-11-12 @ 22:24:16
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Stella Bluewater

Otroligt vacker häst!
Hur gör de hästar?
Känner du Kim i verkligheten? Eller hur blev det så att du hjälpte honom o börja spela o testa spelet?:)

Svar: Ja jag känner honom i verkligheten (:
Amanda ~

2013-11-13 @ 10:49:05
Postat av: Emma Stardawn

woooow jag har aldrig insett att dom är såå vackra jag ska köpa en på lördan kanske!!!! :D om jag får för mamma då -.- men sk't it jag ska kansek få en akal theke! (eller hur man skriver xD!)

2013-11-13 @ 19:41:10
Postat av: VENDELA SWEETSTAR

VAR ÄR BYXORNA KÖPTA ? LOVEE

Svar: vingården!
Amanda ~

2013-11-13 @ 20:42:35
Din bloggadress: http://stormwinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0