Om SSO lade ner skulle jag..

Detta inlägg är önskat av Claudia Winternight som bloggar HÄR

Om Star stable online lade ner så skulle jag få ren panik, jag skulle bli helt chockad och förkrossad då jag har så många vänner här, det är som ett extra liv som jag har hittat, eller kanske ett dubbelliv som hannah montana hade, haha!

Under min tid på Star Stable har jag träffat både bra och dåliga personer och jag har haft både upp och ner gångar, precis som i verkliga livet. Det finns även många som ristat in sitt namn i mitt hjärta som jag inte skulle vilja leva utan, så att förlora dom för att spelet läggs ner skulle vara väldigt dåligt, men jag tror samtidigt att jag skulle ta tag i mitt liv mer och träffa många nya bra personer i verkligheten. Jag hoppas dock att jag skulle hinna hitta andra sätt att ha kontakt med mina vänner innan det då läggs ner. 

Jag tror att det första jag skulle göra när spelet läggs ner är att försöka hitta vännerna på facebook då det säkert skrivs massor på Star Stables facebook sida, jag skulle söka efter dom och försöka bibehålla kontakten och känslan, men jag tror inte det blir helt detsamma o prata utanför spelet.

Efter någon månad tror jag att jag skulle ha släppt det ganska mycket och försökt gå vidare och ta tag i mina riktiga vänner i verkliga livet, jag tror att en tygnd faktiskt skulle lyfta ifrån mina axlar då jag har så himla stora krav på mig själv angående spelandet och bloggen. Så det är väl både positivt och negativt från min sida.

Det värsta skulle nog vara att tänka på hur mycket man spenderat på spelet och att det bara försvinner..

Jag hoppas dock inte dom lägger ner spelet på VÄLDIGT länge :')

Postat av: Alicia Starnight

jag skulle stämma sso för jag har betalat för livstids starrider punkt slut HAHHAHAHAHA

2013-11-24 @ 21:14:52
Din bloggadress: http://aliciastarstable.blogg.se
Postat av: Ebba Flowerstorm

Jag skulle gråta 5 min om dagen :'(

2013-11-25 @ 09:19:56
Postat av: Claudia Winternight

Jag skulle inte stå i marken i alla fall... Kanske hoppa upp i ett träs istället...?

2013-11-26 @ 06:54:43
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0