Sommaren är kort

Sommaren är kort är så sant som det är skrivet, det känns alltid som att vintern är så seg medans sommaren försvinner så himla snabbt. Jag minns inte ens vad jag gjorde denna sommaren förutom att jag levde livet min sista sommar innan det var dags för att hoppa in till skolan igen :')

Men idag när jag levlat klart Collin som dessutom är halva level 13 så bestämde jag mig för att ta en ridtur vid stranden, jag känner på mig att snön snart landar på jorvik och då är det försent att bada, så passa på får man ju göra. Jag har dessutom blivit helt kär i denna outfiten då den passar sjukt bra till mitt svarta hår, hade velat ha en likadan i röd tills i jul men det finns inte grejer till det, tyvärr. 

Jag har börjat planera julen för Water Roses med, ska finslipa det och sedan ska information börja skrivas för att publiceras, much job but so worth it :D

Postat av: Anonym

Sant!

2013-11-22 @ 17:14:58
Din bloggadress: http://starstablegalaxy.blogg.se
Postat av: alicia pandapaw

hej får jag var med i water roses ?? svara snälla ;)

2013-11-22 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0