Välkommen hem Santos!

Idag hämtade jag hem min nya hingst Spacestone översatt till Rymdsten, han kallas dock för det mesta för Santos. Direkt när vi kom hem släppte jag honom i hagen med en av stallets hästar, dom accepterade varandra direkt trots att den förra ägaren berättade att han är välkdigt bossig av sig, han vill vara ledare. Så vi får hoppas det funkar och att han håller igen.

Tänkte ta att försöka rida ut runt omgivningen ikväll eller imon men först så ska han få vänja sig vid hagen och stallet. Kommer även att skriva lite mer info om honom när jag lärt känna honom lite mer.

Postat av: Vanessa Damondnight

Jag visste det den hästen är så sjukt vacker köpte en igår

2013-11-23 @ 18:05:37
Postat av: Abbie ponystar

så fin!

2013-11-23 @ 18:33:10
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: Nikki Westlake

Ögongodis *-*

2013-11-23 @ 21:11:23
Din bloggadress: http://nwestlakes.blogg.se
Postat av: Rebecca Darkblanket

Varför snackar du skit om Emelie Friendlake? D:

2013-11-23 @ 21:39:30
Din bloggadress: http://jorwik.bloggo.nu
Postat av: Emmy Snowforest

Jag har en exakt likadan häst som heter Bigboy eller Borka:)

2013-11-24 @ 10:26:43
Din bloggadress: http://ssoemmys.blogg.se
Postat av: wilma weststone

Hejsan! Jag har en fråga. Om man byter man på andalusiern kan man byta tillbaka till originalmanen då???

Svar: Japp!
Amanda ~

2013-11-24 @ 10:36:49
Din bloggadress: http://jorvikhorses.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Älskar den hästen men tyvärr så kan jag inte köpa den

2013-11-24 @ 10:52:41
Din bloggadress: http://missemmisbell.horseworld.se
Postat av: Minna Silverhill

Den är assöt men köpte den andra för asså kan inte stå emot den, de är vackra, men fuxen var inte direkt min grej..

2013-11-24 @ 11:20:47
Din bloggadress: http://msilverhill.blogg.se
Postat av: Carolina Cathill

Har precis börjat spela det här och har ännu inte köpt Star Rider, gör det när jag får lönen. Undrar bara hur länge de räknar ett dygn, när man måste vänta på en quest liksom. Är det exakt 24h? Har ju inte råd att övernatta.

Svar: Man får alla uppdrag för nästa dag klockan 3 på natten om dom inte ändrat sedan man ändrade klockan. Men tror inte det ;)
Vad kul att du hittat till star stable, välkommen!:D
Amanda ~

2013-11-24 @ 11:59:39
Din bloggadress: http://simsing.blogg.se
Postat av: Moa

Hej, hur får du din häst att springa lös? och hur tar du bilder utan att "människan" inte är med, tacksam för svar:)

2013-11-24 @ 12:07:28
Postat av: Tilde Darkstorm

Hej jag har startat en ny gubbe som heter Tilde Darkstorm
Den fick jag star rider på direkt(en månad) så jag har bara gort några

2013-11-26 @ 18:46:46
Postat av: Anonym

Hej jag har startat en ny gubbe som heter Tilde Darkstorm
Den fick jag star rider på direkt(en månad) så jag har bara gort några uppdrag som man får i början sen kom jag till Jarlaheim

2013-11-26 @ 18:48:26
Postat av: Anonym

Hej jag har startat en ny gubbe som heter Tilde Darkstorm
Den fick jag star rider på direkt(en månad) så jag har bara gort några uppdrag som man får i början sen kom jag till Jarlaheim

2013-11-26 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0