Varför just Snowgaze?

Detta inlägg var önskat utav Nellie Silverbell som bloggar HÄR

När jag började spela Star Stable Online den 22 juli 2012 så trodde jag inte direkt att jag skulle fastna vid spelet. Jag var på den tiden väldigt fäst vid skäckar och valde snabbt att det var de jag skulle ha, jag bläddrade och såg att det fanns en gulskäck och tyckte den var lite annorlunda men ändå fin och då skapade jag Amanda Lightbell. 

När jag sedan fastnat vid SSO så tröttnade jag snabbt på min gula häst och förälskade mig snabbt i alla gråskimmlar som red förbi. Jag tyckte deras steg var så vackra och deras färg var amazing så jag bestämde mig för att börja om - jag skulle ha en sådan häst, en gråskimmel. jag började skapa kontot och valde då ut hennes färg, jag var väldigt glad. 

När jag sedan kom till hennes namn så tog det lite stopp, jag ville ha något fint som faktiskt passade hennes färg och inte något som "lovehope" som var min förra häst. Jag fick fram Snowgaze och nu var hon skapad.

Snowgaze var väldigt planerad efter mycket funderingar och jag ångrar absolut inte henne idag!
Trots hennes tjocka failade man så är hon superfin♥

Postat av: Michelle Flowernight

Gud vad fin bild! Vilket program använder du?? Om du vill svara!

Kram Michelle!❤️

2013-11-09 @ 16:29:02
Din bloggadress: http://Angelmagic.blogg.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Du redigerar så fint! ♥.♥

2013-11-09 @ 17:02:14
Postat av: Elina Snowbell/ Cristina Ponybear/ Julia Highrock

Jag trodde Snowgaze var en hingst ^^

2013-11-10 @ 10:13:38
Postat av: Anonym

hej jag undrar hur man gör en header till blog.se?

2013-11-10 @ 10:23:52
Postat av: Emma Stardawn

Omg vad fiint! du och snowgaze är perfekta för varandra asså! <3 ;)

2013-11-10 @ 11:08:21
Postat av: abbie-norsksserver

Hviket av dine hester er du mest fornøyd med?,hvilken rekommanderer du ?

Svar: Min Paint, Andalusier och Guldiga Goliat är jag mest nöjd med just nu! Smaksak, vad brukar du fastna för ? :3
Amanda ~

2013-11-10 @ 12:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0