3 Saker jag blivit dålig på

1. Levla
Levla gjorde jag varje dag förut men när skolan började och jag träffade nya människor så bestämde jag mig för att lägga mer tid på mitt IRL liv än på mitt datorliv och har blivit lväldigt lat med att levla pågrund av det, jag fokuserar på att vara med klubben o vänner den tiden jag hinner att vara inloggad, vilket gör att de nya hästarna kommer ta TID o levla upp. Får hyra in någon som kan levla åt mig >.<
2. Göra dagliga för att få rykte. T.ex Sprickor.
Jag hatar att göra samma saker om och om igen varje dag, och tröttnar snabbt på att göra dagliga uppdrag som är samma sak. Har typ slutat med att stänga sprickor för jag orkar inte, men detta kanske sabbar för mig i längden när det kommer uppdrag. Så det är inget bra, måste börja skärpa mig. Fiska gör jag bara för att man får så mycket JS annars hade jag inte pallat det heller. Så bygga rykten är icke min grej det. :)
3. Kolla min post & Svara
Detta är något som jag tröttnat på otroligt den senaste tiden. Jag vet att 95% av breven som är nya handlar om WR och de flesta är folk som skriver "Jag vill stå på WRS väntlista" och jag har tröttnat rejält. Så brev jag inte har ork för att svara på raderar jag direkt, det är inte för att jag vill vara elak utan för att jag helt tappat orken för att skriva samma sak om o om igen. Är de något viktigt från medlemmar eller vänner, eller om det är någon som skrivit ett långt o intressant brev för att göra ett gott intryck o vill hamna på listan - då svarar jag. Dock brukar jag inte svara så långt, har verkligen blivit så himla dålig på det. Ta det inte personligt om jag inte svarar eller så bara! 
 

Postat av: Britney Moonwood

Förstår att det måste vara skit jobbigt Dx

2013-10-05 @ 16:02:57
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Anastasia Eastforest

jag ber dig snälla läs min aktivitet. x.x

Svar: har det! :3
Amanda ~

2013-10-05 @ 16:53:22
Din bloggadress: http://silverforestriders.bloggo.nu
Postat av: Ellen Flowerbell

Du är inte ensam! xD

2013-10-06 @ 07:52:37
Din bloggadress: http://onlinejorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0