Bloggläsarträffen ~ Kim & Manda

Idag så var det som ni redan vet bloggläsar träff med mig och Kim, till vår hjälp hade vi Claudia Winternight och även Justine Southbell som hade tid och befann sig på plats. Vi alla samlades vid moorlands strand och det blev många fler än vi förväntade oss, folk kom och kom. Det var över 50 personer då man endast kan se de antalet personer på en o samma plats och jag såg olika personer än dom andra.

Kim filmade allt och det första avsnittet kommer att släppas på tisdag ungefär, så då börjar er resa att få följa med oss under denna spännande dag!

Vi började med att samlas och vänta in kim - han var lite seg som han alltid är. Sedan så satte vi igång med att folket skulle få ta bilder med oss, det slutade i ren kaos då alla inte kunde se oss och det var svårt att få in ett bra system. Men vi kämpade oss igenom de tills vi gav upp. Där startade en Tipsrunda som Claudia Winternight höll i (därav de tidigare inlägget), hon ställde ungefär 6 frågor om mig och kim som dom skulle svara på och kommentera i ett inlägg här på bloggen. Det var inte så jättemånga av läsarna som deltog i detta.
Efter det så var det dags att rida jorvik runt - vi skippade dock GÅD, FG och FP. Vi red i olika gångarter runt och hade det väldigt mysigt. Hela läsarträffen avslutade vi med mat hos barney och även lite flera bilder efter det.

Trots lite kaos eftersom vi var så många så funkade det bra och jag hade det väldigt skojigt!

 

Postat av: Claudia Winternight

Men gud vad snygg man var på sista bilden då x)

2013-10-13 @ 21:02:29
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Anonym

OMG jag är med på ganska många bilder <3

2013-10-14 @ 06:34:49
Postat av: Matilda Silverwater

Jag är också med på rätt många bilder, KANSKE beror på att jag höll mig nära Manda genom i
princip hela jorvik-runt-ritten xD
<3

Det var jätteroligt iaf :D

2013-10-14 @ 08:16:30
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Tanja pinkgirl

OMG på den tionde bilden rider jag brevid Manda :) Hihihi

2013-10-14 @ 15:48:25
Din bloggadress: http://tanjapinkgirl.blogg.se
Postat av: Exenzia

Tänk om det var typ 100 pers hihihi

2013-10-14 @ 17:25:01
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Bella Eastfield

hej amanda :3
vart kan man hitta spoiler koden, skulle
behöva den nu tills skörebyggden öppnar haha :D
har testat googla, och ja typ allt.. hittar ingen som funkar :( tacksam för svar! <3

2013-10-16 @ 09:10:36
Din bloggadress: http://jorviklife.blogg.se
Postat av: Liv Fastlee <3

Haha hittar mig på massa bilder :D

2013-10-16 @ 15:24:56
Din bloggadress: http://livfastlee.blogg.se
Postat av: Aneta bestonee

Hej jag älskar era videor jag är ert störasta största största fäns Amanda!!!!!!!!!!!!!!!
och den briggitas ponny som heter partygirl så...
jag har också en sån å den heter... partygirl kan vi bli vänner? å jag vill att kim är med då i star stable!!!!!!!!!

2013-11-03 @ 13:23:36
Postat av: Claudia Winternight

Btw, hinner du förklara lite kort hur man gör för att dölja bilderna, och sedan visa dem, så som i detta inlägg? :)

2013-12-29 @ 10:00:00
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0