Dags för bloggläsarträff

Det senaste har jag fått många frågot om att hålla i en läsarträff, så jag har bestämt mig för att göra det nu.

Söndagen den 13 oktober kommer denna läsarträffen att äga rum, Jag, Brigitta Underhand och Esther Lightwater kommer att vara på plats.

Klockan 16:00 så samlas vi nere vid Moorlands strand där fiskaren Mr. cod har sin brygga. Där kommer ni få ta bilder och samtidigt så kommer Esther att hålla i lekar för er. När de som vill ta bilder har fått göra det kommer ni ha chansen att ställa frågor till oss. Ni får ställa ungefär vilka frågor ni vill och vi ska försöka hinna svara på alla!

Efter detta kommer vi att rida en tur runt i Jorvik tillsammans, vi kommer dock skippa gåd då inte alla kommer in dit. Så ni som inte är SR kommer TYVÄRR inte kunna följa med på denna rundan. 

Vi avslutar med mat hos barney där vi kommer att prata och umgås lite innan vi skiljs åt.

Hoppas vi ses 8'D

Postat av: Lucy Flowerlake

Haha. Allt händer visst den 13 Oktober. Min hopptävling, min kattunges 1årsdag och din bloggläsarträff. Några fler saker som händer då?

2013-10-06 @ 17:23:06
Din bloggadress: http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Postat av: Linda Suncamp

Hej jag kommer :D

2013-10-06 @ 19:44:57
Din bloggadress: http://jorviksgirls.blogg.se
Postat av: Matilda Silverwater

NEJ JAG SOM VILLE KOMMA

HDFSKSHJVSLDBG VARFÖR MÅSTE DU HA DEN PÅ EN SÖNDAG...
dumma trampolinträningar...

Jaja jag får komma på nån annan, annars måste jag skippa båda träningarna...

2013-10-06 @ 20:05:06
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Aria queenbrooke

jag kommer o förstör ;)

2013-10-06 @ 21:13:20
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Jag vet inte varför men jag fick en känsla av att du har ignorerat mig på sso, har du det? För jag vill gärna komma på träffen, jag bara tänkte så!
Svara gärna
/Ellen Nightyard

Svar: har inte iggat någon!:)
Amanda ~

2013-10-07 @ 15:08:26
Postat av: Nellie Snowgirl

Finns det non plats i klubben skulle gärna vilja vara med om jag får. :/

2013-10-07 @ 18:51:11
Postat av: Ellen Nightyard

Jag bara undrar om det ska vara typ en "kö" så att någon står och säger nu får du gå fram och ta bild?
Svara gärna:)
/Ellen Nightyard

Svar: antagligen får de bli så så alla inte står i varandra :3
Amanda ~

2013-10-07 @ 21:31:25
Postat av: Anonym

kan inte du visa en bild på dig? din blogg är jätte bra förresten!!!!

Svar: finns bild på min instagram Amandalightfield eller under kategorin IRL
Amanda ~

2013-10-08 @ 00:15:49
Postat av: Celine Nightlee

ÅHH vill jättegärna komma :D

2013-10-08 @ 13:51:49
Postat av: Anonym

Nämen då kommer jag och stör alla :))

2013-10-08 @ 16:19:18
Postat av: Sabrina Bluefall

Jag e Anonym nr 2

2013-10-08 @ 16:19:39
Postat av: Matilda Greenstone

Manda, din brevlåda är full, skulle skicka ett brev, men kan vi höras i v-chatt någon dag? Skulle bara vilja säga en grej

Svar: självklart!
Amanda ~

2013-10-08 @ 20:29:44
Postat av: Elin Weststone

jag kommer lätt :3

2013-10-08 @ 20:58:22
Din bloggadress: http://elinpeliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0