Från Lightbell till Lightfield

Jag har ju berättat för er att jag spelade på en gubbe innan denna gubben som heter Amanda Lightbell, och ni vet ju också att jag är inne på den ibland. Men hade jag aldrug bytt konto hade jag aldrig blivit den jag är idag - vad skulle ha gjort mig unik som idag? 

Jag känner att jag ser ut som alla andra, jag känner mig verkligen inte unik förutom då mina röda ögon, hade jag då fortsatt spela på Lightbell så hade jag haft blåa ögon som de flesta andra spelare och ett vanligt ansikte, jag hade säker också haft ett vanligt hår som nu.. har ju platinablond som väldigt många andra.

Andledningen till att lightfield skapades var att jag såg så många gråskimmlar i Steves paddock och jag blev väldigt avundsjuk på dom som ägde en - hästarna var ju så jävla fina. Jah skaffade då Lightfield, Jag ville ha ett liknande namn men en helt ny häst. Jag tyckte dom röda ögonen var så himla coola så jag kunde inte stå emot att välja dom. Då skapades Lightbell och jag trodde inte att jag skulle fortsätta på det kontot men jo så blev det och jag är så himla stolt över det. 

jag tycker det är väldigt viktigt att skapa något unikt - något som inte alla andra har. Lily Rainstorm hade sitt orangea hår som kännetecknade henne väldigt mycket. Jag har mina röda ögon som är väldigt unikt och jag skulle inte vilja ändra dom för 1 mille star coins. Det är bara sååå mig. 

kapa något unikt för just dig - gör vad du gillar och var inte en i mängden. 

Postat av: Diana Flowerpie

Jag har en outfit som jag aldrig byter. Eller jo, ibland, men det tar någon vecka, sedan är jag tillbaka i min gamla outfit, som jag alltid trivs med! Det är kanske dock inget unikt, men det är rätt kul! :D

2013-10-30 @ 11:40:23
Postat av: Daisy Greenwood

Jag bytte inte outfit nån gång sen hästfunktionen kom.. Baconoutfiten kallas den och alla säger att jag är sjuk när jag tar av den, eh

2013-10-30 @ 12:02:02
Postat av: amanda

Hej jag undrade när du skulle göra en jul header och grund :) ? Tips- det vorre mysigt om du använde rött som dina ögon eller blått :) båda passar perf ;)

2013-10-30 @ 15:11:19
Postat av: Siri

"ha något unikt" som typ mitt ansikte då. även om jag inte är stolt över det

2013-10-30 @ 15:27:05
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se
Postat av: stella pinkcake

so true♥
fint sagt o bara ööönskade att jag kunde ha dom fär fina ögonen♥ //stella

2013-10-30 @ 19:10:36
Postat av: Daniella

Amanda jag bara älskar dina ögon sååå sjukt fina! Jag önskar att jag också hade sona ögon!

2013-10-30 @ 19:36:06
Din bloggadress: http://danigold.bloggo.nu
Postat av: Myra ostiga

Håller med dig. Sedan kan ju inte alla vara "unika", eftersom det finns tusentals spelare men inte särskilt stora valmöjligheter gällande frisyr och så.
Jag har inte så unikt utseende på SSO, mörkbruna ögon är iofs inte supervanligt. Men långt brunt hår och födelsemärkesminkningen. Det är mitt original alltihop, jag har testat byta någon gång men jämt bytt tillbaka. Jag tror man kan göra vad som helst unikt, om man har det konstant. För då blir det liksom "jag". Byter man hela tiden blir stilen inte lika "unik". Förstår du vad jag menar? xD (förstår knappt själv ._.)
Man ska ha den stil man känner är sig själv, om det är ett vanligt hår osv. Är ju det ok. Bara man trivs, det är väl det viktigaste :)

2013-10-31 @ 12:09:46
Din bloggadress: http://Mriverfall.blogg.se
Postat av: Minna

Jo, rosa ögon...Var galen i rosa när jag skaffade kontot så why not? Men jag är väldigt stolt över mitt val för än idag är rosa på andra plats på färglistan:D
Jag trivs i det, och när jag ser andra..
De har alla färger man kan ha på ögon, men jag har aldrig sett trotts allt att jag spelat i snart 2 år c:
Jag vill inte och kommer aldrig även om det kommer, så kommer jag inte byta ögon ♥

2013-11-03 @ 16:57:28
Postat av: Ximena Nightstorm

Jag har också röda ögon och känner mig unik via det eftersom att inte alla har det. Och jag tycker typ att min starthäst är ganska unik oxå, den är helt vit fast med blond man ._.

2014-08-11 @ 01:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0