Funderingar såhär kvällen innan

Klockan är 01:00 och jag är nyss hemkommen från en ridtur ute med Snow. Snow är hästen som följt med mig på min resa och även är "maskoten" för denna bloggen, vad hade bloggen hetat om inte hon fanns? Jag är väldigt nöjd över att ha namngett bloggen efter henne - hästen som följt mig hela vägen. 

Vi slängde på oss morgondagens outfit och red ut en liten kort runda för att fundera lite kring morgondagen - det är mycket som händer och mycket att tänka på. Jag hoppas det dyker upp många och att det blir en lyckad dag. Bloggningen kommer ju dock att bli väldigt låg - men ska göra mitt bästa.

Först ska vi ha möte med klubben klockan 13:00, sedan är det läsarträff klockan 16:00 och sedan ska schema göras för klubben till vecka 42. 
Jag vill även passa på att i detta inlägget tacka er för att ni följt med min resa såhär långt - det är otroligt hur unika besökarna ökar för varje vecka som går och att vi strax är uppe i 500. Bloggen skapades i januari och sen dess har det bara gått uppåt. Jag tänker kämpa för att behålla det så och det är bara ni som gör det möjligt♥

Det börjar bli dags att tänka ihop en tävling till er läsare. , det tycker jag ni är värda efter allt ni gjort för mig♥

Postat av: Emma Lightfall

<3

2013-10-13 @ 09:18:59
Din bloggadress: http://emmalightfallsblogg.bloggo.nu
Postat av: Yvonne Sweetwood (ett stort fan)

Hej Amanda!! Jag verkligen älskar era videor, och din blogg!! Jag har en fråga om blogg läsar träffen sen idag. Vart ska den vara nånstans? Skulle bli glad om man kan komma dit fastän man inte varit/är star rider!! MVH Yvonne Sweetwood (ett stort fan) Skulle bli glad om vi kan bli vänner <3

Svar: finns info längre ner på bloggen :)
Amanda ~

2013-10-13 @ 10:14:22
Postat av: Yvonne Sweetwood (ett stort fan)

Glömde skriva i bloggadressrutan:)

2013-10-13 @ 10:16:01
Din bloggadress: http://simsnissen.bloggplatsen.se
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan Sunstar

Aaaw :D Men vi gör det inte för tävlingarna, vi gör det för att vi tycker det är roligt att följa din resa och se vilka häftiga händelser du får vara med om :D

2013-10-13 @ 10:30:24
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Lily

Åh vilken mysig outfit, asfin c:

2013-10-13 @ 12:54:34
Postat av: Nele Shorthaven

Älskar din outfit *-*

2013-10-13 @ 17:22:02
Postat av: Britney Moonwood

Outfiten ser jätte mysig ut speciellt på Snowgaze ^^

2013-10-13 @ 18:26:35
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0