Guld med pärlan

Vem har sagt att man måste ha en helt fulllevlad häst för att kunna vinna ett championat? det ligger mycket i ens skicklighet och hur lite man failar under loppet. Jag hade levlat klart i FG och såg att man kunde anmäla sig till FGC och sket i att pärlan bara var i level tretton. Jag glömde dock helt bort en sak - sänka grafiken och stänga av photoshop. Så det laggade väldigt mycket under loppets gång och jag trodde att jag var körd, låg för det mesta tvåa dock. Jag rev när vi kom till fårhagen och där började jag inse att det inte skulle funka riktigt men vi kämpade vidare - jag tog mig upp på en andra plats och precis innan mål failar ettan och vi vann. 

Så trots vilken level hästen är i så kan man vinna!  

Postat av: Melinda Pinklee

Hej fina Amanda! Kolla gärna min blogg!
www.melindapinklee.devote.se

2013-10-30 @ 18:34:20
Din bloggadress: http://melindapinklee.devote.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Så fina båda två! ♥

2013-10-30 @ 19:06:25
Postat av: ebba guldwater

hej. hur gör du så du får ett bildspel av din header tack för svar!

2013-10-30 @ 19:18:04
Din bloggadress: http://ebbasstarstableonline.blogg.se
Postat av: Zoey Appelberg

Amanda du är helt otrolig duktig :D jag skulle aldrig kunna komma bättre än dig på champ :) ^.^

2013-10-31 @ 00:11:41
Postat av: Evelyn darkknight

Jag kom 1:a med en level 2 häst en gån xD men det är ju på en gubbe i level 12

2013-10-31 @ 08:17:07
Din bloggadress: http://evelyndarkknight.blogg.se
Postat av: Elina Snowbell/ Cristina Ponybear/ Julia Highrock

Jag kom 1:a när min häst var i lvl 9-10

2013-10-31 @ 09:57:11
Postat av: Exenzia

Pärlan har superkrafter!!!1 ;D

2013-10-31 @ 10:18:18
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Wilma Youngforest

Hej! Hur gör du så det regnar? Vilket program & vilken borste? :D <3
Med vänlig hälsning Wilma

2013-10-31 @ 14:16:18
Din bloggadress: http://cometrainbows.blogg.se
Postat av: Ebba Flowerstorm

Wilma det är FGC OwO Ps, du ksk bara glömde det ;)

2013-11-25 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0